بخش دوم

5/5
(8 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گفتار 4 - تولیدمثل در جانوران

آپدیت جدید
آپدیت جدید

`02:08

آموزش
آموزش

`00:39

حل سوالات نهایی
حل سوالات نهایی

`00:07

سوالات دیگران

دقیقه ۲۷ ینی اون مار ماده فرایند همانند سازی رو برای کروموزوم هاش انجام میده ؟

یعنی یک مار اگر بکرزایی بکنه طی هر بار تولید مثل دو زاده خواهد داشت؟

زندگی رضا : 🦋🍀🎀

سینا ندیمی | آکادمی امروز

سینا ندیمی

1 ماه پیش

از شدت خنده بکرزایی کردم😂

@سینا ندیمی بچه هات الان هپلوئیدن پَ عَ این بعد تو تست ها باید تورو هم لحاظ کنم و باهات رد گزینه کنم 😂😂❤️

سینا ندیمی | آکادمی امروز

سینا ندیمی

1 ماه پیش

@ܩܣܝ‌ߊ‌ܥ̣ߺ ߊ‌ܢܚ݅ܭߊ‌ܝ̇ߺܨ آره فقط حواست باشه من همانند زنبور ملکه با میتوز بکرزایی میکنم و جانور حاصل بکرزاییم هم برخلاف ملکه جانور ماده هست!!!😂😂

(1)

زنبور کارگر اگه به ملکه تبدیل بشه می‌تونه تولید مثل انجام بده؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اره

رضا امیری | آکادمی امروز

رضا امیری

3 ماه پیش

یه سوال استاد گفتن که در انسان یک زن نمیتونه بدون حضور جنس نر لقاح داشته باشه پس حضرت مریم مقدس چطور تونست این کار رو انجام بده پس آیا کنکور این مورد رو در نظر میگیره یا نه ؟؟؟

(2)

اون کلا یه مبحث جداگانه هست ک خیلی از این معجزه ها داریم و دلیل نمیشه ک مثل زنبور یا چیز دیگه ای باشه بعدشم حضرت مریم دوران بارداری نداشته و همون لحظه ای ک خدا اراده کرده یک بچه به دنیا آورده

(2)

دهنت سرویس😂😂

ZAHRA EZAZI | آکادمی امروز

ZAHRA EZAZI

1 ماه پیش

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اینا احیانا ماده ها نیستن؟ من این جمله رو اصلا متوجه نشدم

الان یعنی همه زنبور های یک کندو در کل هیچ تنوعی بین ژن هاشون نیست چون در واقع تمام افراد یک کندو حاصل تولید مثل ملکه هستند که فقط ژن های ملکه بین زاده هاش تکثیر میشن؟

(1)

یعنی چی که هر زنبوری که توانایی میتوز دارد قطعا ماده است مگه نر ها میتوز نمیکردن؟؟؟؟؟؟

(1)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

1 سال پیش

در این صورت دوتامار ماده به‌وجود میاد؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

بله

38:23 چطور بدون آنافاز از هم جدا میشن ؟

چطور بدون آنافاز از هم جدا میشن ؟

عالییییی:))))

(2)

چرا تایم خورد !!😑

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

@خدا بزرگه :) 😂😂😂✌️ به هر حال خوشحالیم راضی بودی🥰