= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محمدطاها مسعودی
1 ماه پیش
من جدا نمهمیدم چرا استاد منفی دو رو داخل پرانتز اینجوری ضرب کرد ( منفی دو ضربدر ایکس مگه منفی دو ایکس نباید بشه و بعد منفی دو ضربدر مثبته یک میشه منفی دو ) ولی استاد اصلا لحاظ نکردن
محمدطاها مسعودی
1 ماه پیش
الان که از منفی دو فاکتور گرفتیم، جملهی دوم اتحاد باز شده توی صورت سوال که منفی شش ایکس به توان دو هست تقسیم بر ۲ چرا استاد نوشت سه ایکس ؟ نباید سه ایکس به توان دو مینوشتن؟
نگار صفری
5 ماه پیش
اولین تست تمرین یادبگیریم 3 تو ضابطه خارج پرانتز مثبت 8 داریم یعنی در انتقال تابع باید روی محور y ها 8 واحد بره بالا اما در پاسخ به پایین انتقال پیدا کرده چرا؟
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
۸ واحد نرفته پایین ، رفته بالا بعد که منفی خارج پرانتز اثر داده شده نسبت به محور x ها قرینه شده اینشکلی شده
Reyhan V
9 ماه پیش
میشه قسمتی که ازمنهای 2فاکتور گرفتن روتوضیح بدین
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
توضیح دادم 🌷
Ali Fathabadi
9 ماه پیش
سلام ی چیزی هست تو سوال من کمتر از 60 ثانیه حل کردم این سوالو شایدم شانسی بوده حالا من میگم ببینید درسته یانه ما میگیم تابع لر اگر در منفی ضرب بشه معکوس میشه شکلش حالا هم ضریب xبه توان 3 منفیه پس نسبت به محور xها تغییر میکنه و معکوس میشه حالا عرض از مبدا هم صفره چون صفره میدونیم از ناحیه دو و چهار میگذره سوال میگه از کدوم ناحیه نمیگذره تابلوعه دیکه... از ناحیه یک و سه نمیگذره این استدلالم درسته؟؟؟؟؟
(1)
ایمان حاج رضابیگی
9 ماه پیش
اخر ویدئو هم استاد به همین نکته که صفر قرار بدیم مشخص میشه از چند ناحیه عبور میکنه اشاره کرد و اگه تشخیص بدی منفی داخلش ضرب شده دیگه خوش به حالت میشه و تستو میزنی و منطقیش هم اینه که تست توی یکی دو دیقه حل بشه؛ اینکه استاد طولش داد واسه این بود که آموزش کامل بشه 👌
گیتی زمانی
10 ماه پیش
اینجارو نفهمیدم یعنی چی که میشه منفی یک ؟چی شد؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-1246?comment_id=664889#comment-664889 چک کنید 🌷
غزل کیماسی
10 ماه پیش
سلام ، دقیقه ۲:۳۸ چرا استاد فقط ۲- رو فقط در ۱- ضرب کرد ؟ چرا داخل پرانتز ضرب نکرد
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام اینجا توضیح دادم 🌷 https://emrooz.ir/cbgstbc-1246?comment_id=586600#comment-586600
غزل کیماسی
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی باز نمیشه
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
@غزل کیماسی https://emrooz.ir/cbgstbc-1246?comment_id=705449#comment-705449 اینجا رو چک کنید دوباره ضبط کردم 🌷
فاطمه حسینی
11 ماه پیش
بچه ها تست شماره دو بعد از یادبگیریم سه: وقتی x بخواد نسبت به محور y قرینه شه مگه نباید این شکلی شه؟ اینی که اینجا کشیدم خط رو دو تا نبردم بالا.میخوام بدونم قرینه محور x نسبت به y از این مسئله چرا این نمیشه؟
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
🌷