یادبگیریم1:حل نا معادلات به صورت f(x) ≥ g(x) یا f(x ) ≤ g(x )

4.9/5
(320 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

حل نامعادلات چندجمله‌ای و گویا

نامعادلات چندجمله ای و گویا
نامعادلات چندجمله ای و گویا

`00:59

1 تمرین

سوالات دیگران

جواب چی یاد گرفتی اولی گزینه ۱ دومی‌گزینه ۲

چی یاد بگیریم ۲ جوابش

نگین موسوی | آکادمی امروز

نگین موسوی

2 ماه پیش

سلام ب علامت xدر صورت توجه نکردین ک منفی هس و خونه اول از سمت راست منفی میشه ولی در کل جواب درسته

(1)

سلام وقت بخیر میشه تعیین علامت چی یاد بگیریم ۱ را بگید چطور تشخیص بدم

نگین موسوی | آکادمی امروز

نگین موسوی

2 ماه پیش

با تعیین علامتی ک انجام دادی بین ۳ و ۳_ علامت منفی میشه یعنی نامعادله در اون بازه منفی میشه یعنی xهای بزرگتر از سه و کوچکتر از منفی ۳ نامعادله رو منفی میکنه جواب گزینه ۱ هس

الهه پیران | آکادمی امروز

الهه پیران

6 ماه پیش

کاش استاد یکم توضیح میدادن برخی چیزهارو و سطحی رد نمیشدن

سلام وقتتون بخیر باید از کجا بفهمیم ک مخرج همواره مثبت هست یا همواره منفی یا اصلا یکی از این دو حالت نیست برای طرفین و وسطین کردن؟

به جای x عدد منفی هم بزاری مخرجت منفی نشه نکته: اگر x2. (x به توان دو) باشد اگر پشت x منفی هم باش کل x ما مثبت است و بایستی به بعد چند جمله ای ها نگاه کنی

این جا چجوری جواب مخرج مشترک شد این؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چرا در فصل یک که نمودارها هستند اصلا راجب براکت و گرافیکی و... چیزی نگفتند؟برای من تایم فیلم 39دقیقه هست.

https://emrooz.ir/cbgst-136 https://emrooz.ir/cbgst-138 این دو لینک رو چک کنید 🌷

(1)

فاطمه نادری | آکادمی امروز

فاطمه نادری

10 ماه پیش

سلام وقت بخیر... از کجا ویدیو رسم تابع هموگرافیک و براکت رو میتونم ببینم؟ آیا در همین یکی از فصلذ های ریاضی دهم هستش؟

سلام در فصل آشنایی با نمودار ها همش قرار داده شده

سلام و عرض ادب بدون تعیین علامت از کجا باید بفهمیم که ایکس بتوان دو نمودارش منحنی هست اما ایکس نمودارش یک خط شیب دار هست

سلام این معروف ها رو باید حفظ باشیدون دائما باهاشون سر و کار دارید مثل ایکس یا ایکس به توان دو یا ایکس به توان سه یا قدر مطلق ایکس و ...

حامد امیدی | آکادمی امروز

حامد امیدی

10 ماه پیش

پاسخ چی یاد گرفتیم اولی میشه گزینه یک. سهمی x به توان ۲ بین در بازه (۳ و ۳-) زیر خط y = 9 میوفته

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

حامد امیدی | آکادمی امروز

حامد امیدی

10 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی منظور کدوم پاسخنامه هست ؟

سلام من این سوالو متوجه نشدم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چی یاد گرفتی هر دو گزینه ۲ میشه درسته؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

سلام من اینجا مفهوم خود تابعرو. نگرفتم خب دقیقا از کجا باید بدونیم از چ تابعی استفاده کنیم برای رسم

سلام کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقت بخیر من فصل اول دیدم فقط اونجا تابع هموگرافیک نبود یعنی 7تا درس برا من نبود متوجه نشدمم

استاد وقتی من این سوالو ب روش دیگه ای حل میکنم بازه ۳ تا ۵ به دست میاد که اصلا تو گزینه ها نیست میشه به راه حلم نگاه کنیو اشتباهم رو بگید دم شما گرم که همیشه هوای ما دانش آموزا رو دارید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 اگر سوال دیگه ای هم بود حتما بپرسید 🌷

(1)