یادبگیریم1:گرما(بدون تغییر حالت)

4.9/5
(271 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گرما و تغییر حالت

گرما(بدون تغییر حالت)
گرما(بدون تغییر حالت)

`01:34

1 تمرین

تست گرما (تغییر حالت)
تست گرما (تغییر حالت)

`01:22

1 تمرین

سوالات دیگران

ببخشین تو اینجا وقتی میخوایم به یک کیلوگرم گرما بدیم، اون یک کیلوگرمه مهمه کدوم بخش از کل پنج کیلوگرم باشه یا فرقی نداره؟

کدوم قسمت از فیلم؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

گزینه ۱ میشه جواب

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

Pary .... | آکادمی امروز

Pary ....

1 ماه پیش

چرا ظرفیت گرمایی به دمای جسم وابسته نیست ولی گرمای ویژه به دما بستگی دارد؟

درود نگاه ظرفیت گرمایی به جرم و جنس و دما بستگی دارد . ولی ظرفیت گرمایی ویژه فقط به جنس و دما بستگی دارد .

منطقا هر دوتاش به دما بستگی داره ولی متن کتاب برای ظرفیت گرمایی دما رو ننوشته شما بنظرم طبق همون متن کتاب حفظ کنید

گزینه 1 میشه یا 2

جواب به صورت صوتی می باشد:)

1

گذینه 1

سلام فرق ظرفیت گرمایی و ظرفیت گرمایی ویژه چیه ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

گزینه ۱

(2)

زهرا سرباز | آکادمی امروز

زهرا سرباز

1 سال پیش

گزینه1

(4)

چرا گرمای ویژه آب از یخ زیاده؟

(1)

سلام میشه جواب چی یاد گرفتی رو یکی توضیح بده🙏

(1)

ثنا میر | آکادمی امروز

ثنا میر

1 سال پیش

همونطور که استاد گفتن ظرفیت گرمایی به جرم بستگی داره اما گرمای ویژه به جرم بستگی نداره بنابراین وقتی جرم و نصف میکنیم ظرفیت گرمایی نصف میشه(۱/۲) اما گرمای ویژه تغییر نمیکنه همون 1 میمونه که گزینه اول میشه

گزینه 2

(2)

میشه گزینه یک گرمای ویژه به جرم بستگی ندارد

(2)

غزل غضنفری | آکادمی امروز

غزل غضنفری

1 سال پیش

@علیرضا سعادت پور ممنونم عزیزم 🌼

(1)

. A .F | آکادمی امروز

. A .F

1 سال پیش

سلام میشه این سوال رو توضیح بدید

فقط منم که دارم از تدریس استاد لذت میبرم ؟؟؟ این مباحث همونایی هستن که تو مدرسه سر منو درد آوردن ولی الان دارم لذت میبرم !!!!

(7)

خدا رو شکر 😊😊🌷🌷

من فقط تدریس استاد و قبول دارم