فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
Padideh ..
10 ماه پیش
ببینید مگه استاد نگفت لازم به حفظ فرمول یکاها نیست و نمیاد پس چرا الان همممهه ی سوالات شدن باز کردن تا رسیدن ب فرمول
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
یکا های فرعی رو حتما باید حفظ باشید اونایی که کتاب درسی گفته در اون جدوله (مثل پاسکال و نیوتون و ...)
(2)
مهشید خوبان
1 سال پیش
اینجایی که استاد میگه دور در دور نزدیک در نزدیک درست نیست که mبه روی s۲ هست نمیتونیم بنویسیم s2به روی m من اینجوری حلش کردم ببینید درسته یا نه؟
رقیه جعفرزاده
1 سال پیش
پاسکال یکای فشار بحساب نمیاد ؟؟
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
یکای اس آی فشار هست اون متن سوال یکای فرعی رو خواسته ...
پریسا بحرینی گبلو
2 سال پیش
ببخشيدتست شماره ۶ رو توضیح میدید درمورد یکای ژول
(1)
پوریا خیره کش
2 سال پیش
انرژی یکای SI ژوله ولی یکای فرعیش متفاوته و میشه kgm²s²
reza pasha
1 سال پیش
سلام سرعت.تندی.شتاب> یکای si اینا با یکای فرعیشون یکیه هیش فرقی ندارن
زهرا اسحاقی
2 سال پیش
2
هانیه بختیاری
2 سال پیش
آفرین /:
(1)
امیر محمد رضایی
1 سال پیش
آخی درست گفت👏
عاطفه خدیور
2 سال پیش
الان یکای فرعی فشار کدوم میشه ؟
امیرحسین بهرامی
2 سال پیش
سلام در si پاسکال کمیت فرعی هم استاد هم در این تست و هم در یادبگیریم توضیح دادن
K .Sh
2 سال پیش
یکای فرعی فشار میشه kg/ms2 اما یکای SI اون پاسکال هست
فاطمه رازانی
2 سال پیش
گزینه 2
عاطفه خدیور
2 سال پیش
ببخشید من گزینه صحیح و ۳زدم.چون ویدئوقبل استاد فرمودن یکای فرعی فشار میشهkgm بر مجذور ثانیه... پس چه دلیلی داشت که اینجا دور در دور بشه؟
(1)
K .Sh
2 سال پیش
اون چیزی که شما میگین یکای فرعی نیرو هست
مهدی رحیمی
2 سال پیش
سلام بارلکتریکی اصلیع یا فرعی و نرده ای یا برداری و مسافت اصلی هست و آیا نرده ای هست
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام بار الکتریکی فرعی و نرده ای مسافت،نرده ای هست و از جنس طول هست که کمیتی اصلی هست
ایلین مقدم
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ببخشبد بار. الکتریکی مگه اصلی نبود ?
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
@ایلین مقدم خیر جریان الکتریکی اصلی بود
یاسمین کهرازهی
3 سال پیش
چراsدو شتاب رو آورد پایین
(4)
امیرحسین بهرامی
2 سال پیش
اکرم سادات موسوی
9 ماه پیش
سلام استاد طرفین وسطین کردن که با این کار s میره تو مخرج