فهیمه فلاحتی
3 هفته پیش
سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن . به صورت تکی یا همگانی میتونید خریداری کنید در صورت تمایل به این آیدی @Aidan090 در ایتا یا روبیکا پیام بزارید . یا آیدیتون رو بزارید باهاتون ارتباط بگیرم
کاردو نصری
9 ماه پیش
حجم چی !؟🤔 مکعب مستطیل منظور صورت سواله؟
زینب مقدم
9 ماه پیش
همین بود منظورت؟
(1)
کاردو نصری
9 ماه پیش
@زینب مقدم بله، خیلی ممنون🌹❤️
کاردو نصری
9 ماه پیش
همه حجم و مساحت های لازم رو آقای مهدی عزیزی ( مدرس ریاضی ) توی بخش ریاضیات پسرفته به شکلی خیلی بهتر توضیح داده ، اگه کسی دوست داره بهتر یاد بگیره ، می تونه بره ببینه ! البته تدریس آقای نوری هم در جای خودش بهترین تدریسی هستش که می تونه صورت بگیرع !❤️🌹
(1)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
🌷🌷🌷
(1)
مائده حسنی
11 ماه پیش
سلام ببخشید چرا شش ضرب ۱۰ به توان منفی ۱ رو بغلی نگرفت ون وقت میشد ۶ ضرب ۱۰ به توان منفی ۳ با ۱۰ به توان ۳۶ جمع میشد اما اولی رو به توان نرسوند منظورم شیشه ضرب ۱۰ به توان منفی یک است!!؟؟
(1)
(1)
علی یوسفی صدر
1 سال پیش
جواب من ۶ ضربدر ۱۰ به توان ۳۳ اومد ولی این چرا روش دیگه ای رو حل کرد
(1)
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام میتونی عکس راه حلت رو بفرستی بررسی کنیم فرقشو💚
روژان کنگرانی فراهانی
10 ماه پیش
سلام شما اومدی ده به توان منفی یک رو دوباره توانش رو در سه ضرب کردی در صورتی که لازم به اینکار نیست.
جراح آینده
1 سال پیش
چرا اینجا 10 به توان منفی1 رو به زیر توان 3 نزاشتیم که بشه 10 به توان منفی 3 که جواب بشه6 ضرب در10 به توان منفی3؟
ااصیه /
1 سال پیش
چرا تا الان و تو سوالامون mهارو ضرب نمیکردیم که الان یهویی ازین ترفند استفاده کردیم . من سوالا حل کردم و این نکته رو نمیدونسم و جوابم توان منفی 37 پیدا کرد
نرگس مهدوی
1 سال پیش
احتمالا جایی رو اشتباه رفتی این سوال توان ۳ داره و باید حجم به دست اورد
بنیامین فتحی
1 سال پیش
سلام چرا اول 0.2 ضربدر 10به توان منفی یک میکنیم بعد ضرب در ده به توان مثبت 1 . خوب daخودش 10 به توان یک هست همون رو ضرب در 0.2 میکنیم میشه 2 در این حالت جواب میشه گزینه 1
کنعان علیزاده
1 سال پیش
ببخشید ولی نمیتونیم بجای تبدیل متر مربع به پیکومتر مربع ، همون حاصل ضرب هارو تقسیم بر پیکومتر مربع کنیم؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
منظورتونو متوجه نمیشم🤔
امیرمحمد راه چمنی
1 سال پیش
اگر منظورت این است که ۱۰ به توان منفی یک×۶ را تقسیم بر ۱۰ به توان ۳۶ کنیم،اشتباه است. باید حاصل ضرب ها را ضرب در ۱۰ به توان ۳۶ کنیم .
(1)
Mobina z
1 سال پیش
سلام این سوال متر مکعبه و بله میشه جوابتون کاملا دذست نیشه چون pm که توان سه داره تو مخرج منفیه میبریم صورت موبت میشه
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
سلام بخشید میشه اون قسمتی که استاد میگن pm به توان 3وقتی بخواییم برسونیم به m به توان 3 عدد p باید توان بغلیشو بگیره بشه بشه pm به توان 3 ضرب در 10 به توان منفی 36 و برای برعکسش که بخواییم mبه توان 3 رو برسونیم به pmبه توان 3 باید در قرینه اش ضرب کنیم میتونیم طبق روش قبلی استاد بریم که میگفتن جایگذاری کنیم طبق جدول و انجامش بدیم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام منظورتون از جایگذاری کردن طبق جدول چیه؟ میشه یه ویس بگیرید منظورتون رو بفهمم
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی منظورم اینه که جای p عدد 10 به توان منفی 12 و قرار بدیم و چون توان بغلیشو باید بگیره در 3 ضرب کنیم و ادامه سوال رو بریم
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم
Nazanin Mogoui
2 سال پیش
دسی مگ ده ب توان منفی یک نیست؟ چرا ده ب توان مثبت گذاشتن
راضیه جلیلی
2 سال پیش
اگه منظورت اینه 0/2dam دسی(d) نیست دکا(da) هستش که میشه ده به توان 1
(2)
مبینا رحیمی
2 سال پیش
من این قسمت رو متوجه نمیشم میشه ۶ ضربدر ده به توان منفی یک رو ۶ دسی متر مکعب حساب کرد ؟و بعد دو طرف تساوی رو به توان ۳ رسوند و بعد با تقسیم کردن طرف معلوم به ضریب مجهول به جواب رسید؟ من این کار رو انجام دادم و به یک جواب متفاوت از جواب استاد رسیدم
Z. Mirgheisari
3 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا ده به توان منفی یک ضربدر سه نمیشه؟
(1)
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام عزیزم:) لطفا دقیقه ی فیلم رو مشخص کن🌻
(1)
Z. Mirgheisari
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب آخرش که میخاییم تبدیل واحد کنیم اینطوری مینویسم دیگه درسته؟ خب پیکو میشه ده به توان منفی دوازده ضربدر سه میکنیم،بعد باید اینور مساوی ده به توان منفی یک راهم ضربدر سه بکنیم؟
(1)
آنا ملکی
1 سال پیش
زینب مقدم
9 ماه پیش
سلام بله نوشته حجم مکعب، چون ابعاد متفاوته ینی مکعب مستطیله
(1)