= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نرگس یاراحمدی
3 ماه پیش
سلام چرا دراین سوال ۲ تست پتانسیل گرانشی ۴۰۰ تقسیم دو نکرد ضربدر دو کرد نمیفهمم اینو
نیلوفر نیازی
1 سال پیش
چرا استاد وقتی m ها رو از دوطرفه معادله خط میزنه سمت چپ ۱۰(شتاب گرانش)رو باm نمیزنه ؟ وقتی سمت راست m رو که جرمه و یکای اصلیش کیلوگرمه خط میزنه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اونایی که مثل هم هستن خط میخورن m سمت راست و چپ با هم خط میخورن دلیلی نداره که g سمت چپ رو بخوایم با m خط بزنیم ...
BTMN
1 سال پیش
تست های این فصل خیلی کمه، کاش بیشتر تست میزاشتین
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام انتقادهاتون رو به پشتیبانی اطلاع بدین 🪷
سیده فاطمه کبری رضوی
1 سال پیش
ببخشید چون موتور به پایین میاد مگه تغییرات انرزی پتانسیل گرانشی مگه نمیشه mgh-
علی اکبر وحدتی
1 سال پیش
وقتی جسم رو به پایین برود میشودmgh+ وقتی جسم رو به بالا برود میشود mgh_
رقیه جعفرزاده
1 سال پیش
کاش استاد سوالات سخت تر رو هم یاد میدادن تو آزمون های آزمایشی سوالا خیلی پیچیده ای میدن اصلن نمیتونم حل کنم ولی اینارو درست حل میکنم 🙁
الینا ابراهیمی
1 سال پیش
راه حل ازمونا فقط تمرین و تکرار میتونی از کتاب های کمک درسی بیشتر اسنفاده کنی
حنا کدخدایی
1 سال پیش
چرا اینجا ضرب در ۲ شد ؟؟
الینا ابراهیمی
1 سال پیش
میخواست یک دوم را از بین ببره
زهرا حبیبی
1 سال پیش
من بجای اینکه طرفین رو ضرب در دو کنم یک دوم رو توی پرانتز ضرب کردم بعد ساده کردم شد 50=1/2v² بعد v شد 10 چرا جوابم درست در نیومد؟
(2)
مهدی رحیمی
2 سال پیش
سلام میتونستیم یک دوم را با منفی ۴۰۰ساده کنیم که دیگه نخاد کل عبارت رو ضربه ۲کنیم
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام بله ولی در اون صورت باید یک دوم رو در پرانتز توزیع میکردید یعنی یک دوم رو در وی به توان دو هم باید ضرب کنید
علیرضا الهی
2 سال پیش
سلام اینجا چرا برای محاسبه mgh جای h اختلاف ارتفاع هارو گزاشت مگه نباید جایی که موتور سوار هست رو بزاره یعنی ۳۰ متر
ساینا اکرمی
3 سال پیش
خودش از طریق انرژی درونی حل کرده اما ما هنوز ب اون مبحث نرسیدیم کسی میتونن مدل دبگه ای توضیحش بده
مهدی رحیمی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سلام اینجا منفی ۵۶چجوری مثبت شد؟
پریا جعفریان
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی اگر جرم هارو خط بزنیم جواب یکی نمیشه چرا؟
علیرضا یمینی نیا
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی لطفا مدل استاد توضیح بدید
سمانه شیخی
3 سال پیش
من اینو با e1=e2 رفتم حواسم نبود نیروی اتلافي داریم ولی جوابمم همین شده
امیرعباس درویش یزدی
3 سال پیش
سلام دوست عزیز>< سوال گفته تنهای نیروی موثر وزن هستش =)
3 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷