یادبگیریم۲:بازده

4.8/5
(309 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

توان و بازده

توان متوسط
توان متوسط

`01:32

1 تمرین

سوالات دیگران
Amir o | آکادمی امروز

Amir o

4 روز پیش

سوال چی یاد گرفتی رو میشه حل کنید..؟

حورا موسوی | آکادمی امروز

حورا موسوی

1 ماه پیش

واقعا هرچی حل میکنم درست نمیشه جواب یاد بگیریم میشه توضیح بدید چطوریه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 میشه ۵۰ درصد

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

پاسخ چی یاد یاد گرفتی گزینه ۱

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

بچه ها میشه بگین من کجا اشتباه کردم؟؟

محیا موسوی | آکادمی امروز

محیا موسوی

1 ماه پیش

عزیزم ۳۶تقسیم بر ۱۸میشه ۲ ولی تو نوشتی. ٠/٠۵ ۲ ×100=۵٠٪

Amir o | آکادمی امروز

Amir o

4 روز پیش

چطوری خروجیت از ورودیت بیشتره و مگه 180000÷180=1000 ولی نوشتی 18000

چرا ۲۰۰۰۰رو ۲۰۰۰ در نظر گرفت؟😐

اگه توی اینجور سوال ها بخوایم با روش دوم در امتحانات خرداد حل‌کنیم معلما ایراد میگیرن؟یا نمره کامل رو میدن؟

یاد بگیریم بازده گزینه ۳ شد

در این سوال چرا قسمت توان خروجی از همون ابتدا صفرا رو خط نزدیم که بمونه ۱۴

دوستان جواب سئوال میشه کدام گزینه

کسی میتونه اینو با فرمول اولی که تشریحی بود حل کنه

منم واسه سوال اخر توی قسمت یاد بگیریم راه حل رو میخام قسمت چی یاد گرفتیم نه

ببخشید معلمم ما میگه توان ورودی وخروجی رو مشخص کنین الان توی این سوالات اول توان ورودی ما انرژی الکتریکی وخروجی پتانسیل هستش من بیشتر گیج میشم چجوری خروجی رو بدست اوردین

پیدا کردن ورودی و خروجی راحته اونی که بالای کسر هست میشه خروجی اونی که پایین کسر میذاریم میشه ورودی . گاهی بهت میگه انقد انرژی مصرف میشه این میشه ورودی بعد میگه آنقدر تولید شده میشه خروجی. اگه کلمات : ورودی ، مصرفی یا از این قبیل دیدی بدون ورودی هست. اگه خدمات: خروجی ، تولیدی یا از این قبیل بود میشه خروجی .

(2)

@ملیکا احتشام تبار البته گاهی اوقات اگه کلمه مفید هم شنیدی بدون خروجی هست

(1)

فرمول بازده کار ورودی میشه کار مفید کار خروجی انرژی کل

ستایش نخعی | آکادمی امروز

ستایش نخعی

4 ماه پیش

آیا باید توی راندمان انرژی اتلافی رو هم حساب کنیم

خب بستگی داره سوال خواسته باشه یا نه

(1)

سمیرا نوری | آکادمی امروز

سمیرا نوری

4 ماه پیش

جواب میشه 50 چرا پاسخنامه زده گزینه 3، 0/5 ؟

چون ۵۰درصد بشه ۱۰۰÷۵۰ می کنیم جواب میشه ۰/۵

(1)

رها ابدی | آکادمی امروز

رها ابدی

5 ماه پیش

یه درخواست میشه بیشتر سوال حل کنین؟

(1)

آره منم موافقم

میتونیم برای فرمول بازده بگیم عدد بزرگه تقسیم بر عدد کوچیکه ضربدر 100 ؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷