= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نیلوفر شعبانخانی
4 هفته پیش
این جمله درسته ؟؟ هر سلولی که دیواره پسین دارد لزوماً چوبی نیست ولی هر سلولی که چوبی شده قطعاً دیواره پسین دارد.
(1)
ارزو شهریاری
3 ماه پیش
سلام میشه بگید آندوسپرم چیه؟
مریم حشمت
3 ماه پیش
سلام در مورد آندوسپرم در سال یازدهم میخونی فقط ایجا بدون که آندوسپرم اندوخته دانه برای رشد رویان هست
علیرضا یمینی نیا
1 ماه پیش
@مریم حشمت منی که یازدهمم و هنوز نمیدونم
مریم حشمت
1 ماه پیش
@علیرضا یمینی نیا فصل ۸ میخونی
خانم دکتر سما نصر
4 ماه پیش
سلام بارانشیم ترشح هم دارد؟؟؟
خانم دکتر سما نصر
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام در یاخته گیاهی واکویل و بلاست ها و کلروبلاست هم گیاهی و اغازیان دارن/؟؟؟؟؟؟؟//؟/ درسته؟
عسل پور کرمی
8 ماه پیش
غلط درست غلط غلط
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
حدیثه اشرفی
9 ماه پیش
ص ص غ غ
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
آیسان احمدیان
9 ماه پیش
جمله ی اول غلطه چون پارانشیم رایج ترین بافت زمینه ای نه کلانشیم!
(1)
ارتین شازاد
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی کجاست
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@ارتین شازاد در بخش دانلود ها، همونجا که جزوات رو دانلود میکنید
نازنین زهرا پوری
10 ماه پیش
ببخشید پس کلروفیل چی اونم فتوسنتز میکنه
ساجده ابراهیمی
9 ماه پیش
کلروفیل مربوط به یک نوع پلاست هست که فتوسنتز میکند اگر به شکل صفحه ۸۷ نگاه کنید نگهبان روزنه سبز است و کلروفیل داره پس میشه گفت که فتوسنتز میکند
.. .
11 ماه پیش
ببخشید نمیشه گفت سلول های اسکلروئید کوتاه و قطورند مثل بافت پارانشیم و سلول فیبر هم نازک و دراز هست مثل بافت کلانشیم؟ برای شباهت و تفاوت؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
بله منطقیه با توجه به شکل
فاطمه شفیعی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشی توی فیلم های قبل گفته شد کلرو پلاست هم فتوسنتز می کنه پس چرا میگیم اینجا فقط نگهبان روزنه وبرخی پارانشیم ها توانایی فتوسنتز دارند
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام کلروپلاست که یه اندامک هست سلول نیست و سلول های فتوسنتز کننده میتونن کلروپلاست داشته باشن اینا رو قاطی نکنید 🌷
ابوالفضل دارابی
1 سال پیش
1:غ 2:ص 3:غ 4:غ
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷