تست4

4.7/5
(377 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

جرم اتمی میانگین و استوکیومتری

جرم ها
جرم ها

`01:07

2 تمرین

استوکیومتری
استوکیومتری

`01:01

1 تمرین

سوالات دیگران

اینجارو چطوری حساب کردن از کجا فهمیدن 5 تاس میشه 20 درصد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام در این دقیقه که استاد میگه g=40 این 40 با جمع عدد 32+0/8 شده 40 اینجا برام جای سوال هست؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-4954?comment_id=688183#comment-688183

Dina  . | آکادمی امروز

Dina .

6 ماه پیش

سلام چطوری ۰.۲کیو اومد اینور با کیو شد ۰.۸؟!

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

استاد ببخشید این که میگه مثلا نوترونها ده درصد بیشتره یعنی منظورتون چیه که یعنی ده درصد یعنی دوتا بیشتره میشه طریقه حماسی‌تون رو توضیح بدید

میشنه واضح تر توضیح بدید که چجوری درصد فراوانی ایزوتوپ سنگین و بدست اورد استاد

سلام چجوری تشخیص داد که کدوم سنگین تره؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

7 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

reza pasha | آکادمی امروز

reza pasha

8 ماه پیش

متوجه نشدم اینو

نوترون چه جوری شد ۲۲؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میایم ۱۰درصد ۲۰تا رو حساب میکنم‌ که میشه ۲ بعد به ۲۰تا اضافه میکنیم میشه ۲۲

۲۰×۱۰/۱۰۰=۲

سلام بچه ها موقع جمع و تفریق این 0/2q مگه نباید با q از هم کم بشن؟؟این قسمت اخر که دورش ابی کشیدم تو جمع و تفریقش به مشکل خوردم میشه یکی انجامش بده بفرسته؟هرکار میکنم یه جواب دیگه ای بدست میاد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

پس با توجه به این حرفی که استاد زدن وقتی ۲۰‌درصد نوترون از الکترون بیشتر باشه یعنی تعداد نوترون ها ۴ تا بیشتر از الکترون هاست؟

(1)

صفورا کلهری | آکادمی امروز

صفورا کلهری

10 ماه پیش

ینی چی 5 تاست ؟؟چجوری به 20 درصد رسیدن ؟؟

مهری جهانی | آکادمی امروز

مهری جهانی

10 ماه پیش

ببین کل ایزوتوپ های ما 5 تاست که اگه 100 رو در 5 تقسیم کنی میشه هر ایزوتوپ 20 درصد

(1)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

ینی چی 5 تاست ؟؟چجوری به 20 درصد رسیدن ؟؟

(1)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

اینجا از کجا بفهمیم 10 درضد ینی 2 تا //؟؟؟؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-4954?comment_id=702014#comment-702014 اینجا و همچنین سایر کامنت ها، توضیح دادم 🌷

(1)

مهری جهانی | آکادمی امروز

مهری جهانی

10 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی چجوری دسترسی ییداکنم به محتوای داخل لینک ارسالی تون؟؟؟

ولی من کلا این تست رو نمیفهمم، بیشتر روی قسمتایی که استاد درصد و اینارو حساب میکنن گیرم..

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

میشه خیلی ساده و روان توضیح بدین که چرا نوترون دوتا بیشتر شد؟ :||||

https://emrooz.ir/cbgstbc-4954?comment_id=702014#comment-702014 اینجا رو چک کن