یادبگیریم3:استوکیومتری

4.6/5
(882 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

جرم اتمی میانگین و استوکیومتری

جرم ها
جرم ها

`01:07

2 تمرین

استوکیومتری
استوکیومتری

`01:01

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام میشه استاد بیشتر توضیح بدن من خوب متوجه نشدم وبرام گنگه

کاش استاد توضیح بیشتری بدن اصلا برام تدریس شوند قابل فهم نیستتت

کامنت بذارید هر جا براتون مبهم بود سوال کنید تا توضیح بدیم ریپلای نباشه 🌷

سلام دوستان من جزوه های پزشکیتو رو پرینت سیاه و سفید گرفتم دیگه به کارم نمیاد و کاملا نو هستن . الان اگر بخواین برین بخرید میشه 13 میلیون ولی من به قیمت خیلی کمتر میفروشم. در صورت تمایل خرید لطفا شماره تماستون یا آیدیتون رو بزاریئ باهاتون ارتباط بگیرم. جزوه های دهم و یازدهم سیمی هستن حدود سه تا رو نوشتم ولی بقیه نو هستن جزوه های دوازدهم نو و سیمی نشده هستن

سلام. ببخشید مگه مولکول رو ضرب عدد اووگادرو نمیکردم تا بشه مول چطور الان تقسیم کنیم بشه مول😑

سلام مولکول تقسیم بر آووگادرو میشه مول مول ضربدر آووگادرو میشه مولکول

سلام آن جایی که استاد نوشته مو ب ضریب برای همه ارجاع در یک واکنش یا رابطه برابر است

سلام متوجه سوالت نشدم دقیقا

کاش با روش زنجیره ای هم یاد بدین من بلدم ولی یکم این روش رو ولی اونی که استاد تو فیلم گفت فرمول ها اصلاً متوجه نمیشم چند بار هم دیدم ولی گنگ هستن برام

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

حله دیگه این از رورش تستی منم که فردا پس فردا امتحان دارم برم پدربزرگمو از قبر بِکِشم بیرون تا روش تشریحی رو بهم یاد بده!

(1)

Rastin Amani | آکادمی امروز

Rastin Amani

2 ماه پیش

مشکله خودته

@Rastin Amani واو باورم نمیشه حتی اینجام کاسه لیسا و دستمالکشا حضور دارن 😂🤌🏻

Rastin Amani | آکادمی امروز

Rastin Amani

2 ماه پیش

@سید دیندار مصطفوی تموم شد خیلی تاثیر گذار بود

@Rastin Amani اره اره تموم شد شما با خیال راحت برین ب خایه مالیتون برسین ☺️👌🏻

در دقیقه 11 این x به توان 41 از کجا اومده؟؟

اون ۴۱ نیست کلمه اتم هست اتم X

روش زنجیره ای توضیح نداره؟

قراره در آپدیت اضافه بشه از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷

سلام من این که چجوری بخوام مول روحساب کنم با روش های استاد متوجه نمیشم به عنوان مثال این سوال ها با روش استادی چجوری حل میشه؟

یه مقدار سوالو تمیز بنویس بفرس بهت توضیح بدم

(1)

سلام من اصلا استوکیومتری رو نفهمیدم. این فرمول ها چه موقع استفاده میشن؟ و اون ضریب چیه؟

وقتی که مثلا بهمون میگن n قدر از فلان عنصر یا ترکیب چند مول/گرم هست یا وثتی از ما بپرسن اون ترکیب چند تا اتم/ مولکول داره از استوکیومتری استفاده میکنیم ... روش زنجیره ای به نظر من آسون تره اگر خواستی بگو که بهت توضیح بدم :)

من استوکیومتری اصلا نمی فهمم تورخدا یه توضیح بدید ساعت 9امتحان دارم

(1)

ببین به نظر من برو چندتا نمونه سوال ازش ببین بعد بیا دوباره ویدیو رو ببین و توی ذهنت واسه خودت تشبیه کن. منم ساعت ۸ امتحان دارم، موفق باشی

(1)

میگم ضریب چیه؟

(1)

استوکیومتری را نمیهمم

(1)

کل حل مسئله رو استوکیومتری نام بزار

ثنا حیدری | آکادمی امروز

ثنا حیدری

6 ماه پیش

این روش رو الان بلدم ولی معلممون قبول نمیکنه و باید زنجیره ای باشه و من بلد نیستم زنجیره ای

Ali Fathabadi | آکادمی امروز

Ali Fathabadi

6 ماه پیش

این برا روش تستی خوبه زنجیره ای برا نهایی ها خوبه

Ali Fathabadi | آکادمی امروز

Ali Fathabadi

6 ماه پیش

@Ali Fathabadi کاش استاد روش زنجیره ای رو هم توضیح میداد

(2)

مثل توی فیزیک که زنجیره ای داریم اینجا هم همون مدلی حل میکنن اگر مثلا بهمون جرم داده و مول میخواد 1 مول رو توی صورت مینویسیم مخرج میشه 1 گرم بعد با توجه به جرم مولی توی صورت کسر بعد مینویسیم که هر مول چند گرمه شاید این مدلی بیشتر گیج بشی ... برات چند تا از نمونه سوال هایی که دارم رو میفرستم

این یه سری نمونه سوال😉

اینم یه سری نمونه سوال دیگه چندتا حل کنی متوجه میشی