یادبگیریم1:موازنه واکنش های شیمیایی (قسمت اول)
4.8/5
(946 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
2 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی میشه N؟
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
شیما ال محمد
3 ماه پیش
سلام بزرگترین ترکیب متوجه نشدم استاد درمرحله چهارم گفتن بزرگترین ترکیب یعنی بیشترین تعداد اتم هارو داره و دارای بیشترین زیروند است چطوری مشخص کنم بزرگترین ترکیب کدومه یعنی تعداد اتم هارو بشمارم تو کدوم قسمت بیشتره یا چجوری ممنون میشم توضیح بدید
علی احمدی منفرد
3 ماه پیش
از نظر تعداد اتم هست
پارسا سلطانیان
3 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی میشه N چون اگر با توجه به بند ها پیش بریم بر طبق بند اول O خط میخوره.بند دو که هیچ اتفاق خاصی نمیافته و بند سه هم باید H خط بخوره و تنها چیزی که باقی میمونه N هست
سارا آسیایی
4 ماه پیش
سلام برای جواب یاد بگیریم اگه بخواهیم طبق سه تا شرط کتاب بریم میشه H اگه بخواییم طبق گفته های استاد بریم عنصر اغازگر میشه N حالا چیکار کنیم؟
ریحانه اقادادی
4 ماه پیش
من متوجه نشدم وقتی میخوایم خط بزنیم اول توی واکنش دهنده هارو نگاه میکنیم یا مهم نیست فراورده یا واکنش دهنده باشه؟
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
نه لزومی به واکنش دهنده یا فراورده بودنش نیست
ریحانه اقادادی
4 ماه پیش
یه سوال.وقتی میگیم باید اغازگرتنها نباشه یعنی عنصر ضریب داشته باشه ؟یا با عنصر دیگه ترکیب شده باشه؟در کدوم حالت میگیم اغازگره خط نمیزنیم؟
فاطمه صادقی
4 ماه پیش
در این سوال عنصرO با بند ۱ خط میخوره و عنصر H هم با بند ۳ خط میخوره و جواب نهایی میشه N که عنصر آغازینه
(2)
زینب مقدم
4 ماه پیش
بله 👍
(2)
ه ح
5 ماه پیش
چرا عنصر درون فراورده انتخاب شد در صورتی که عنصر داخل واکنش دهنده هم بزرگ بود
حسین حشمتی
5 ماه پیش
چون باید به ضریبش توجه کنیم.
یاسمن نقدی
8 ماه پیش
اگر ما تا بند ۳ پیش بریم و فقط اکسیژن و هیدروژن مونده باشن کدوم عنصر عنصر آغاز گر میشه
زینب مقدم
8 ماه پیش
سلام یاسمن جان سوالت مربوط به دقیقه چند فیلم هست؟
Ali Fathabadi
9 ماه پیش
اینجا HوO همیشه تو بند ۳ خط میخوره منظور تو همهی واکنش ها بند سه خط میخوره؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه تفاخ
9 ماه پیش
در دقیقه 24:33 Na2so3چطوری زیر وند Na بیشتر از sاست
(1)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷