CHIHIRO .
1 ماه پیش
جواب یادبگیریم هارو از کجا میتونم ببینم؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
دوستتون درست گفتن بارگزاری شده
(1)
مبینا زحمت کش
1 ماه پیش
الوتروپ چی بود
سید محمد مهدی حسینی
1 ماه پیش
دگر شکل
ماهان روحانی
1 ماه پیش
شکل دیگر از یک عنصر . مثالش هم میشه اوزون و اکسیژن . گوشه یکی از صفحه های فصل نوشته شده.
روژان کنگرانی فراهانی
10 ماه پیش
سوال 6 چی یاد گرفتی ایا اوزون مایع برای گندزایی استفاده میشه یا گاز اوزون؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
گاز
delaram moghimi
11 ماه پیش
سلام میشه این سوال ها رو جواب بدید سوال 2 سوال 4 سوال 10 سوال 13 چی یاد گرفتی ها رو میگم
کیانا کریمی
1 سال پیش
سوال 1 غ 2 ص 3 غ 5 غ 12ص
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 (فقط مورد دوم رو ظاهراً پاسخنامه ایراد داره مورد دوم بدونید که صحیح هست)
هستی حسینیان
1 سال پیش
ببخشید پاسخنامه سوالات آخر ویدیو رو میتونم از کجا پیدا کنم؟ قسمت جزوه ها رفتم نه همین سوالات بود نه پاسخنامه
علیرضا یمینی نیا
1 سال پیش
چی یاد گرفتی قسمت ۲ و ۱۸ توضیح بدید
فاطمه کردی
1 سال پیش
دو غلط میشه چون تنها توضیحش اینه که (لایه اوزون منطقه مشخصی از استراتوسفر) و در شکل هم مشخص نیست تو کتاب های کمک درسی هم بهش اشاره نشده
(1)
فاطمه کردی
1 سال پیش
سوال 18 منظورش از اکسید های نیتروژن No2 و No هست که این دو اکسید در شرایط مناسب مثل نور خورشید یا رعد و برق با اکسیژن واکنش میده و درسته
(1)
رقیه جعفرزاده
1 سال پیش
سوال ۱۱ فراوانترین گاز هواکره به طور معمول با دومین جز فراوان هواکره واکنش نمیدهد .ص سوال ۱۳ به دلیل وجود اکسیدهای نیتروژن که قهوهای رنگ هستند هوای آلوده کلان شهرها اغلب به رنگ قهوه دیده میشود .غ سوال ۱۵ در کلان شهرها به طور معمول در طول شب شرایط برای تولید اوزون تروپسفری مهیا نیست.ص میشه لطفا این سه تا سوال چی یاد گرفتی رو توضیح بدید 🙏🙏
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام منظورش گاز نیتروژن و اکسیژن هست که در شرایط عادی با هم واکنش نمیدن
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سوال ۱۵ No2 قهوه ای رنگ هست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سوال ۱۵ درسته چون تو شب اشعه های فرابنفش و نور نداریم
رقیه جعفرزاده
1 سال پیش
این جمله در چی یاد گرفتی چرا اشتباهه؟؟ «همزمان با شکسته شدن مولکولهای ازون به مولکولهای اکسیژن و اتم اکسیژن پرتوههای فرا بنفش خورشید جذب شده و پرتو های فروسرخ گسیل میشود »
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
در زمان شکسته شدن،فقط پرتو فرابنفش جذب میشه گسیل شدن فروسرخ،زمانیه که ذره های تولید شده دوباره با هم واکنش بدن و اوزون رو بسازن پس شد دو مرحله اینطور نیست که هردوش با هم اتفاق بیفته
(1)
رقیه جعفرزاده
1 سال پیش
«سوال چهار چی یاد گرفتی» منظور از ساختار خطی چیه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
مثلا بالایی میشه ساختار خطی پایینی میشه غیر خطی که برای اوزون،طبق شکل کتاب،اون پایینی درسته پس خطی نیست
محمد طاها جعفری
1 ماه پیش
از تو بخش دانلودها روی درس بزن اونجا نوشته پاسخنامه چی یاد گرفتی ها
(1)