تست10

4.8/5
(120 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مسائل گازها

مسائل قوانین گازها
مسائل قوانین گازها

`01:42

2 تمرین

سوالات دیگران

H2O مگه مایع نباید باشه؟ چرا جزو گاز های خارج شده هست؟

چون گفته اگر همه ی فرآورده ها گاز باشند منظورش این بوده که بخار آب رو هم گاز حساب کن سوال با دقت بخون.

اینجا از کجا معلوم 2 مول CO2 تولید بشه با 1 مول H2o؟ چجوری باید بفهمیم که از کدوم چند مول خارج شده؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

6 ماه پیش

سلام وقتت بخیر باشه💚 با توجه به ضرایبشون اوکی شد؟

(1)

جواب اخر رو چی جوری بدون ماشین حساب دربیارم

کدوم قسمت از محاسباتش رو میگی؟ اسکرین بفرست راهنماییت کنم در محاسباتش ریپلای نباشه 🌷

۱ تقسیم به ۱۰ ضرب در ۱۰۰ میشه ده حالا به طور تقریبی جواب میشه ۹.۱

..  . | آکادمی امروز

.. .

10 ماه پیش

سلام ببخشید چرا باید یه مول co2 تولید شه؟ چرا این یه مول برای آب نیست! متوجه نمیشم این قسمتو

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام وقت بخیر، استاد چرا تو نوشتن واکنش نیتروژن رو در نظر نگرفتن؟! طبق متن کتاب درسی نیتروژن با اکسیژن در موتو خودرو در دمای بالا واکنش می ده و آلاینده ای به نام نیتروژن دی اکسید تولید میشه

ممنون میشم اگه سریعتر پاسخ بدین

ترنم تبرک | آکادمی امروز

ترنم تبرک

1 سال پیش

این سوالات رو باید به روش امتحان نهایی میشه لطفاً توضیح بدیدو حل کنید

خب واکنش کو ؟

سلام. لطفا پاسخ سوال خانم علوی نیا رو بدید چون منم قسمت دوم سوال مشکل پیدا کردم

سلام لطفا از سوالتون اسکرین بفرستید یا خودتون مجدد بپرسید 🌷 (ریپلای نکنید )

سلام چرا اکسیژن رو تچی گاز های خارج شده حساب نکرد

سلام چون اکسیژن بطور کامل در واکنش سوختن با متان مصرف شده و چیزی ازش باقی نمونده

میشه توضیح بدید

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

میشه توضیح بدید

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام میشه توضیح بدید

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Negin  Heydari | آکادمی امروز

Negin Heydari

2 سال پیش

تو حل این مسئله از کجا باید میدونستیم که مقدار حجمی که بدست آوردیم رو باید در مخرج تناسب بندی مون قرار بدیم؟ مثلا ماV۲رو بدست آوردیم چرا باید میزاشتیمش در مخرج اون یکی کسر ؟

Negin  Heydari | آکادمی امروز

Negin Heydari

2 سال پیش

چرا ۱۲.۰۲که اونجا بدست آوردیم رو بزاریم اینجا ؟ اینکه حجم گازه

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام میشه این قسمت رو سه توضیحی بدید من اصلا نمی‌فهمم🤦

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

(1)

چطور متوجه بشیم اون2موله واون دیگری8مول؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 سال پیش

سلام وویس

وقت بخیر ببخشید یه سوال برام پیش اومد که توی کامنت ها هم خیلی دیدم دوستان پرسیده بودن ولی جواب قانع کننده ای براش پیدا نکردم....چرا نیتروژن وارد واکنش نشد؟! آخه هم تو دهم هم تو دوازدهم میخونیم که نیتروژن ورودی در دمای بالای موتور ماشین ها با اکسیژن واکنش میده و اکسید های نیتروژن تشکیل میشه...پس چرا اینجا نشد...

(2)

میشه اینو پاسخ بدید سوال منم هست

(1)

کیمیا فتحی | آکادمی امروز

کیمیا فتحی

2 سال پیش

چون واکنش پذیریش نسبت به اکسیژن خیلی کمتر

کیمیا فتحی | آکادمی امروز

کیمیا فتحی

2 سال پیش

@مطهره سادات حسینی چون واکنش پذیریش نسبت به اکسیژن خیلی کمتره

کیمیا فتحی | آکادمی امروز

کیمیا فتحی

2 سال پیش

@مطهره سادات حسینی https://emrooz.ir/pbc-36055?comment_id=491936#comment-491936

کیمیا فتحی | آکادمی امروز

کیمیا فتحی

2 سال پیش

https://emrooz.ir/pbc-36055?comment_id=491936#comment-491936

خدیجه تقوی | آکادمی امروز

خدیجه تقوی

2 سال پیش

سلام صبحتون بخیر..به این علت که خود سوال گفته متان سوخته می‌شود خب واکنش سوختن رو ما با اکسیژن می‌نویسیم به همین علت نیتروژن واردواکنش نمیشع عزیزم