= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
حنانه گلمکانی
5 ماه پیش
سلام چرا مسافت رو بدست اوردیم مگه جابه جایی نباید باشه جابه جایی هم صفره پس کار صفر میشه چرا مسافت
حنانه گلمکانی
5 ماه پیش
@زینب مقدم مرسی🥰
زینب مقدم
5 ماه پیش
@حنانه گلمکانی 💖😘
فاطمه کاظم نادی
3 ماه پیش
@زینب مقدم خب خود استاد تو یادبگیریم گفت مسیر حرکت مهم نیست فقط جابهجایی مهمه؟؟ بعد هم نگفت برای نیرو اصطکاک فرق میکنه آخری جواب درست کدومه؟
فاطمه گنجعلی پور
10 ماه پیش
چرا شد منفی ؟
غزل اسماعیل زاده
10 ماه پیش
سلام:) ببین داخل خود سوال گفته اندازه نیروی اصطحکاک جنبشی 2N هستش. وقتی میگه بزرگی یا اندازه یعنی قدرمطلقشو به ما گفته ولی ما میدونیم ک نیروی اصطحکاک منفیه.
فاطمه گنجعلی پور
10 ماه پیش
@غزل اسماعیل زاده اها . ممنونم
غزل غضنفری
10 ماه پیش
من فیلم تست 10ندارم
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-60818
.. .
11 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-8200?comment_id=703493#comment-703493سلام ویستون رو گوش دادم پس یعنی اگه نیروی اتلافی بود جابه جاییش رو همون مسافتش در نظر میگیریم و کاری به این نداریم که برمیگرده سرجاش؟ حالا اگه کار نیروی f رو بخواد که مثلا ما بهش وارد کردیم چی؟ اینجا صفره؟
.. .
11 ماه پیش
سلام ببخشید اینجا مگه برنمیگرده سرجاش خب انگاری که اصلا dنداریم صفره چون برگشته سرجاش میشه توضیح بدید؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-8200?comment_id=672645#comment-672645 اینجا توضیح دادم
عالیه رخشانی
1 سال پیش
سلام میشه جواب تست ۱۰ رو بگید که چطور بایدکرد نیروی اصطکاک رو بدست بیاریم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-60818 سلام حلش خدمت شما 🪷
ام البنین شهدادی
1 سال پیش
سلام ببخشید میشه لطفا تست ۱۰ را حل کنید و بگیید چجوری کار نیروی اصطکاک را میشه به دست آورد
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام ویدیوی حلش اینجا هست https://emrooz.ir/cbgstbc-60818
دانیال محمدیان
1 سال پیش
من اینو متوجه نشدم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-8200?comment_id=545548#comment-545548 این کامنت رو چک کن
مهسا غلامی
1 سال پیش
سلام ببخشید میشه بگید بقیشو چکار کنم اشتباه در میاد جواب جوری که دارم میرم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام راه حلت رو بفرست
محمد مهدی ایمانی
1 سال پیش
سلام جابجایی تو این سوال مگه صفر نیست پس چرا استاد اومدن مسافت رو در نظر گرفتن؟؟////
رقیه جعفرزاده
1 سال پیش
میشه لطفا این سوال رو هم توضیح بدید من بعد پیدا کردن fnet کار نیرو وارد شده و کار نیروی وزن رو نسبتشون رو ۱ـ میارم
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام روش حلت رو بفرست
👩🏻⚕️ 🩺
1 سال پیش
زینب مقدم
5 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)