= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محیا موسوی
1 ماه پیش
پاسخ چی یاد یاد گرفتی گزینه ۱
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا موسوی
1 ماه پیش
عزیزم ۳۶تقسیم بر ۱۸میشه ۲ ولی تو نوشتی. ٠/٠۵ ۲ ×100=۵٠٪
Amir o
4 روز پیش
چطوری خروجیت از ورودیت بیشتره و مگه 180000÷180=1000 ولی نوشتی 18000
پارسا روزامید
2 ماه پیش
اگه توی اینجور سوال ها بخوایم با روش دوم در امتحانات خرداد حلکنیم معلما ایراد میگیرن؟یا نمره کامل رو میدن؟
عرفان احمدوند
3 ماه پیش
کسی میتونه اینو با فرمول اولی که تشریحی بود حل کنه
مطهره طالبی
2 ماه پیش
منم واسه سوال اخر توی قسمت یاد بگیریم راه حل رو میخام قسمت چی یاد گرفتیم نه
ستایش نخعی
4 ماه پیش
ببخشید معلمم ما میگه توان ورودی وخروجی رو مشخص کنین الان توی این سوالات اول توان ورودی ما انرژی الکتریکی وخروجی پتانسیل هستش من بیشتر گیج میشم چجوری خروجی رو بدست اوردین
ملیکا احتشام تبار
4 ماه پیش
پیدا کردن ورودی و خروجی راحته اونی که بالای کسر هست میشه خروجی اونی که پایین کسر میذاریم میشه ورودی . گاهی بهت میگه انقد انرژی مصرف میشه این میشه ورودی بعد میگه آنقدر تولید شده میشه خروجی. اگه کلمات : ورودی ، مصرفی یا از این قبیل دیدی بدون ورودی هست. اگه خدمات: خروجی ، تولیدی یا از این قبیل بود میشه خروجی .
(2)
ملیکا احتشام تبار
4 ماه پیش
@ملیکا احتشام تبار البته گاهی اوقات اگه کلمه مفید هم شنیدی بدون خروجی هست
(1)
ابوالفضل رحمانی
3 ماه پیش
فرمول بازده کار ورودی میشه کار مفید کار خروجی انرژی کل
ستایش نخعی
4 ماه پیش
آیا باید توی راندمان انرژی اتلافی رو هم حساب کنیم
ملیکا احتشام تبار
4 ماه پیش
خب بستگی داره سوال خواسته باشه یا نه
(1)
سمیرا نوری
4 ماه پیش
جواب میشه 50 چرا پاسخنامه زده گزینه 3، 0/5 ؟
ابوالفضل رحمانی
3 ماه پیش
چون ۵۰درصد بشه ۱۰۰÷۵۰ می کنیم جواب میشه ۰/۵
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 میشه ۵۰ درصد