یادبگیریم1:خاک

4.8/5
(490 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تغذیه گیاهی

تغذیه گیاهی
تغذیه گیاهی

`02:14

2 تمرین

سوالات دیگران

میشه گفت هوموس رویی ترین لایه‌ی خاکه؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

درسته بگیم گیاخاک سطحی ترین لایه ی خاکه؟

(1)

فسفات 1بار منفیه یا 3بار منفی؟

۳ بار منفی

سلام میکر الان میکرو ارگانیسم اغازییه یا میکروبه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

مگه کربن تو کربوهیدراتی که گیاهان طی فتوسنتز می سازن وجود نداره؟ پس دیگه گیاه نیاز نداره کربن رو از هوا یا خاک جذب کنه.

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سوار ۱جواب غ سوال۲ جواب ع سوال ۳ جواب

(1)

از کجا میتوانیم جزوه را دریافت کنیم

سلام دقیقه ۱۲ درباره میکروارگانیسم

ببخشید الان دقیقا کار میکروارگانیسم چیه؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

سلام. یون های مثبتی که در سطح خاک قرار می گیرند دیگر جذب نمی شوند؟

تارا اجاقلو | آکادمی امروز

تارا اجاقلو

11 ماه پیش

سلام روز خوش یون های مثبت جذب یون های منفی میشن و کنار هم میمونن

استاد عوامل تسهیلِ نفوذِ ریشه رو ترشحاتِ کلاهک وگیاخاک در نظر گرفتن، نمیتونیم تار کشنده رو هم در نظر بگیریم؟!

کتاب درسی،این موضوع رو برای گیاخاک و کلاهک اشاره کرده اما برای تار کشنده نه

(1)

سلام کسی اینجا میتونه پی دی اف جزوه رو برام بفرسته و من هرچقدر که باشه هزینه  پی دی اف پرداخت میکنم. چون خوده اکادمی امروز این قابلیت رو نداره که پی دی اف جزوه رو بدون هزینه تدریس خرید. لطفا کسی میتونه ریپلای کنه. تا اعلانش برام بیاد بعد باهم در ارتباط باشیم و برام بفرسته و من هزینه رو براش پرداخت کنم.🙏

زهرا خانی | آکادمی امروز

زهرا خانی

9 ماه پیش

سلام وقتت بخیر جزوه ناقص هست و باید همراه با دیدن تدریس ها اون رو کامل کنی و بدون تدریس ها جزوه ام به دردت نمیخوره

۱- غ ۲- غ

(1)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

👍