یادبگیریم2:میدان الکتریکی در اطراف یک ذره باردار
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
یادتون باشه موانع و مشکلات مسیر در واقع آزمون های ما هستند که مشخص میکنن، چقدر برای رسیدن به آرزوهاتون اشتیاق و آمادگی دارید ;)
(2)
Amin reza Salari
5 ماه پیش
گزینه 2 گزینه 2 گزینه 4 درست گفتم 🤔🤔🤔🤔
(1)
Amin reza Salari
5 ماه پیش
@زینب مقدم ممنون
شروین نظری
5 ماه پیش
جواب چی یادگرفتی سوال اخر رو ۳ × ۱۰ به توان ۶ به اوردم ولی توی هیچ کدوم از گزینه ها نیست
Amin reza Salari
5 ماه پیش
چون فاصله رو به توان دو نرسوندی منم اول بار این اشتباه رو کردم باید به توان دو برسونی
(2)
شروین نظری
5 ماه پیش
@Amin reza Salari دمت گرم داداش حواسم نبود
(1)
سارا مقدم متقی
6 ماه پیش
من فرق اینو با تدریس قبل متوجه نشدم فرمول اینجا چه فرقی با قبلی داشت هردو که میدان رو میدن در نهایت
اسما ساکی
6 ماه پیش
سلام چرا تدریس بروز رسانی نمیشه
شروین نظری
6 ماه پیش
چون مطالب کتاب درسی تغییری نکردن پس نیازی به بروزرسانی نیست
(1)
محمد علی خوش رضا
4 ماه پیش
@شروین نظری اما مطالب فیزیک تغیری نکرده مطالب زیست چی اونرو حداقل باید بروز رسانی کنن
آیلین حصاری
7 ماه پیش
در سوال ۳ چی یاد گرفتی جواب گزینه چهاره درسته؟چون توی پاسخنامه گزینه ۳ زده ولی جهت میدان نمیتونه به طرف بار باشه چون بار منفیه الان کدوم درسته؟
نادیا نوری
7 ماه پیش
سلام این آموزشا مربوط به ۴ ۵ سال پیشه مگه قرار نبود بروزرسانی شه
(1)
شروین نظری
6 ماه پیش
مطالب کتاب درسی تغییری نکرده
نادیا نوری
4 ماه پیش
@شروین نظری اتفاقا کاملا زیست امسال با ۴۰۲ متفاوته چن ص اولو یه نگا بندازید کلی از شکلا تغییر کرده تازه هر سال باید فیلما آپدیت بشه این چه وضعیه چطور با ۴ سال قبل فرقی نداره؟!
شروین نظری
4 ماه پیش
@نادیا نوری زیست رو نمیدونم ولی فیزیک تغییری نکرده
(1)
نگین علیزاده
7 ماه پیش
سلام تو قسمت چی یاد گرفتی استاد گفتن دوتا شمع جذب کلاهک میشن ولی کدوم بیشتر جذب میشه؟ اونی که فاصله اش کمتر از کلاهک یا اونی که بیشتر از کلاهک
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
سلام اونی که فاصله اش کمتره
آرمیتا اسماعیل پور
7 ماه پیش
میتونیم از فاصله و میدانی که اولش داده بار رو حساب کنیم بعد بار که تغییری نکرده رو با میدان که میخواد ۸ بشه و فاصله که ۲۰ سانتی متره + x جایگذاری کنیم و x بدست بیاد ؟ یا چون k رو نداده نمیتونیم ؟
M.S .H
7 ماه پیش
سلام...اینجا نمی تونیم EB را در صورت و EA را در مخرج بگذاریم؟
آیلین حصاری
7 ماه پیش
ملیکا براتی
3 ماه پیش
جزوتو از کجا تهیه کردی؟