شروین نظری
5 ماه پیش
دلیل اینکه گزینه ۲ درسته رو نفهمیدم
علیرضا یمینی نیا
1 ماه پیش
@محمد مهدی زمانی منم نفهمیدم و گفتم به من چه
آیلار ایمانپور
7 ماه پیش
چرا دیگه ب سوال ادم جواب نمیدین
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
😂😂
آیلار ایمانپور
4 ماه پیش
@پوریا خیره کش راستش شما راضی هستین از ثبت نام ب اکامی منو مشاورم اینجا ثبت نام کرده اصلا راضی نیستم کاش ماز ثبت نام میکردم شما چطور
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
@آیلار ایمانپور رفیق فرقی نداره واقعا مهم اینه با دبیر ها ارتباط بگیری بنظر من اقای بام رفیع و نوری جز بهترین دبیر های بازار هستن در کل همه چیز بستگی به تلاش خودت داره وگنه عوضم کنی بعد یه مدت از اونا هم زده میشی به هر حال انتخاب با خودته فقط اینکه چندمی؟
آیلار ایمانپور
4 ماه پیش
@پوریا خیره کش من یازدهمم چون ماز خیلی کامله نهایی تستی ولی اینجا اونجوری نیس و هم قدیمیه
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
@آیلار ایمانپور مطالب تغییری نداشتن بابت مطالب خیالت راحت با ابن حال هرطور خودت فک میکنی برات خوبه تصمیم بگیر
(1)
فاطمه علی زاده
1 سال پیش
چرا جهت qصفر در خلاف جهت میشه ولی جهت میدان تغییر نمیکنه؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
در چه تایمی از ویدیو؟
سمانه شیخی
3 سال پیش
سلام گزینه دو رو متوجه نمیشم
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
در واقع گزینه دو یکی از گزینه های درست هست و سوال به ما گفته کدوم نادرسته
(4)
محمدامین حکیمی نژاد
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سوال منم همین بود خیلی ممنون♥️
(1)
سلام وقت بخیر و خسته نباشید. درمورد گزینه 3 من یه سوال دارم. ما اینجا نمیدونیم که بار q صفر دقیقا مثبت هستش یا منفی، فقط چون علامتش قرینه شده میدونیم که هر چی باشه وقتی قرینه بشه جهت نیروی وارد بهش از طرف میدان تغییر می کنه...درسته؟
(1)
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
آفرین درسته
(1)
. .
3 سال پیش
سلام در گزینه یک اگر اندازه میدان ربطی به بار آزمون نداره پس چرا ما فرمول میدان مساوی با اف به روی کیو صفر را داریم؟ طبق این فرمول وقتی اندازه بار آزمون زیاد بشه میدان کم میشه
(1)
(4)
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
3 سال پیش
سلام وقت بخیر. گ۳ رو میشه بیشتر توضیح بدید؟ بر چه اساسی هست که میگیم جهت نیرو و میدان هم جهت یا خلاف جهت هم هستن؟
(1)
مبین ابراهیمی
3 سال پیش
سلام وقت بخیر طبق تدریس استاد من اینجوری برداشت کردم که چون بار ضرب در منفی دو میشه پس بار ازمون منفی میشه و استاد گفت که وقتی بار منفی بر خلاف نیروی میدان به ان نیرو وارد میشه.
(2)
امیرعباس درویش یزدی
3 سال پیش
سلام دوست عزیز>< همونجوری که دوستتون فرموندن، ما میدونیم میدان الکتریکی از مثبت به منفی هستش. پس اگر بار مثبت باشه هم جهت میدان حرکت میکنه ولی اگر منفی باشه برای رفتن به قطب مثبت باید نیروی ما خلاف نیروی میدان باشه. باز ابهامی هست بپرسید =)
(1)
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
3 سال پیش
@امیرعباس درویش یزدی متوجه شدم ممنون^•^
(2)
محمد مهدی زمانی
3 ماه پیش
به تو ربطی ندارد مشتی