= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Zahra Esm
6 ماه پیش
سلام ببخشید این مراحل و این کاراریی ک استاد میکنن تو کدوم یاد بگیریمه؟ اصلا هست تو یاد بگیریما؟؟؟
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
سلام ویسم رو گوش کنید
فاطمه امیری
1 سال پیش
سلام وقت بخیر این قاعده انشعاب مربوط به رشته تجربی هم هست یا فقط مال ریاضی هستش؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام بله برای رشته تجربی هم ممکنه بصورت مستقیم یا غیر مستقیم ازش سوال بیاد
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
این تست خییییلی مهمه و بیشتر از اینکه تست باشه فیلم آموزشی قاعده انشعاب در مدار هست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
👌👌
(1)
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
سلام دکتر رشادی ، بله استاد انشعاب رو تدریس نکردن اما من ویس پاسخگویی شما به یکی از دوستان رو گوش دادم و یاد گرفتم . ممنون
علیرضا صفایی
1 سال پیش
ببخشید استاد قاعده انشعاب رو تو این مبحث درس ندادن آیا تو یاد بگیریم های بعدی درس میدن این قاعده رو؟
(1)
(1)
ابوالفضل موسعلی
2 سال پیش
سلام رابطه V=ε-Ir برای به دست آوردن اختلاف پتانسیل دو سر باتری مولد هست و ما ایجا اختلاف پتانسیل دو نقطه در قسمتی از مدار رو باید بدست بیاریم .
فاطمه میرزایی
2 سال پیش
سلا، خسته نباشید اینجا منفی ۳ از کجا اومد؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام rI- هست
فاطمه میرزایی
2 سال پیش
@سید محمد متین رشادی آخه از مولد عبور کردن برای چی ir ؟ مگه اپسیلون ننوشتن؟
زهرا خیابانی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷