یادبگیریم2:قانون دورهای و روند شعاع
4.8/5
(111 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مبینا جعفری
5 ماه پیش
میگین که یهو میره تناوب بعدی یعنی از گروه 18 برمیگرده به گروه 1؟؟
پوریا خیره کش
4 ماه پیش
اره دیگه مثلا از انتها تناوب سه میره به ابتدای تناوب چهارم
هستی باقر
5 ماه پیش
چرا عنصر گازی زرد دوره سوم جدول تناوبی خصلت نافلزی بیشتری نسبت به عنصر جامد زرد رنگ دوره سوم دارد ؟؟؟ من اینو متوجه نشدم
فاطمه محمدی
7 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی رو از کجا باید ببینم؟
زینب مقدم
7 ماه پیش
سلام فاطمه جان کنار جزوه اصلی فصل هست اگه پیدا نکردی، تو قسمت سرچ بزن پاسخنامه یا چی یادگرفتی میاره
فاطمه محمدی
7 ماه پیش
مگه از با لا ب پایین خصلت فلزی بیشتر نمیشه؟ پس باید فعالیت شیمیایش هم بیشتر بشه چون فلز تر میشن واکنش پذیری شونم باید بیشتر بشه دیگه؟؟؟ پس چرا ید از همه کمتره واکنش پذیریش
فاطمه سلطانی
7 ماه پیش
سلام سوال ۶ غ بوده میشه بگین چرا چیزی رو من غلط نمیبینم اما تو پاسخنامه غلط بود
زهرا امیدی
8 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر سوال ۱۰ برای چی درست هست؟
زهرا امیدی
8 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون🙏
محمود طاهری
8 ماه پیش
سلام ؛ ببخشید ، استاد گفتن که « هر چه نافلز کوچکتر باشه راحت تر الکترون می گیرد » ؛ از چه لحاظ کوچکتر باشه ؟ شعاع اتمی ؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)