= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه باشتنی
4 ماه پیش
سلام من متوجه نشدم که (100/p)چرا مثلا سمت کسر (۲ /۰.۱) نوشته نشد؟چرا سمت کسر( ۸۰ /۵)نوشته شد؟
محدثه باشتنی
4 ماه پیش
@زینب مقدم خیلی ممنون
Amir Taha ....
9 ماه پیش
سلام خسته نباشین میشه این سوال از تمرین رو با همون روشی ک استاد گفتن حل کنین تو کاغذ بفرستین همون روشی ک میگفتن ابتدا جرم گاز خارج شده رو به دست میآوریم بعد از کل کم میکنیم میشه توده ناخالصمون
Amir Taha ....
9 ماه پیش
این تستم نمیفهمم کی رو با کی باید تناسب ببندم میشه توضیح بدید ک چیکا باید کرد و چرا
Amir Taha ....
9 ماه پیش
سلام خسته نباشین میشه این سوال از تمرین رو با همون روشی ک استاد گفتن حل کنین تو کاغذ بفرستین همون روشی ک میگفتن ابتدا جرم گاز خارج شده رو به دست میآوریم بعد از کل کم میکنیم میشه توده ناخالصمون
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
پس تو مخرج ۸۰ مونده
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم🌷ریپلای نباشه🌷 ممنون میشم سوالتون رو دقیقتر در قالب یک کامنت مجزا مطرح کنید ریپلای نباشه ☘️
زهرا سلطانی نیا
2 سال پیش
سلام وقت بخیر میشه قسمت دوم سوال رو توضیح بدید،من متوجه نمیشم منظور از ناخالصی چیه و چطور باید محاسبش کنم
فاطمه جعفری
2 سال پیش
سلام یه راه بهم میگید واسه محاسبات شیمی یعنی کامل انجام میدم سوال رو به محاسبات که میرسم دیگه نمیدونم چه کنم؟؟
فاطمه جعفری
2 سال پیش
@زینب مقدم حل دستگاه بلدم روی عدد ها گیر میکنم این کار رو انجام میدم الان تستای جزوه رو بلدم اما از کتاب مبتکران که میزنم نمیدونم چطوری جواب بدست اومده 🥲
Sarina Mousazadeh
3 سال پیش
سلام وقت بخیر لطفا ساده سازی این قسمت و توضیع بدین 135 و چطور بر 2 ساده کردیم و2 طرف سمت چپ و خط نزدیم
نرگس نوائی
3 سال پیش
ععععع من کل سوالو درست رفتم فقط به ناخالصی دقت نکردم :/
(1)
نسیم جاودانی
3 سال پیش
😅
(1)
مرتضی مرتضوی
3 سال پیش
زینب مقدم
4 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)