تست 9

4.6/5
(96 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مفهوم تابع،انواع تابع و بازنمایی‌های آن

مفهوم تابع و بازنمایی‌های آن
مفهوم تابع و بازنمایی‌های آن

`00:49

تست مفهوم تابع
تست مفهوم تابع

`00:40

1 تمرین

انواع تابع و مقدار تابع
انواع تابع و مقدار تابع

`01:14

1 تمرین

سوالات دیگران

توضیح کتبی سوال عددگذاری دقت کنید که این محاسبات همون مثال عدد گذاری ای است که استاد گفتند چون ما ایکس صفر رو ۳ در نظر گرفتیم ، حالا باید توی گزینه ها بجای ایکس صفر بذاریم ۳ و ببینیم کدوم گزینه به ما حاصلی که از قبل بدست آوردیم رو میده و اون گزینه دوم خواهد بود

(17)

قابل توجه همه دانش آموزان

(2)

سلام من خط 5 را نفهمیدم میشه لطفا توضیح بدین.

(1)

@محدثه دشتبان برای بدست آوردن ارتفاع مثلث باید عرض از مبدأ رو بدست بیاریم چگونه؟ با صفر گذاشتن ایکس

(1)

سلام و عرض ادب. خسته نباشید. من فقط نفهمیدم که شما چرا معادله y را با y0 یکی در نظر گرفتید؟؟؟؟ y= -x +3 را با y0 . مساوی گذاشتید برای پیدا کردن ارتفاع ( y0 )

@بهزاد ظهوریان هادی سلام و درود چون میخواستیم نقطه ایکس صفر و ایگرگ صفر رو در معادله خط صدق بدیم پس بجای ایکس و ایگرگ، این ها رو گذاشتیم توی معادله

(1)

میشه اونو بهم توضی بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

من که گیج شدم🤦🏻

(1)

فاطمه طیبی | آکادمی امروز

فاطمه طیبی

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر 🌼 سوال ۴ تست بزنیم ها ، برای گزینه ی ۴ خب مگه نباید یک بار مثبت رو حساب کنیم یک بار منفی ش رو؟؟ و خب اینطوری که y دو تا عدد براش بدست می‌آوریم. اما خب خودش گزینه ی سوم رو سبز کرد. میشه توضیح بدید؟ و اینکه تحلیل گزینه ی سوم رو برحسب چیز هایی که استاد گفتن نوشتم اما بر این حساب و با روش استاد گزینه ی سوم تابع هست میشه این رو هم لطفاً توضیح بدید ؟

من این سوال رو از خودم به جایxصفر وy صفر عدد گذاشتم و جواب درست شد یعنی اتفاقی اینطور شده یا درسته؟

خاطره شکری | آکادمی امروز

خاطره شکری

8 ماه پیش

میشه اون 2تا روشی که استاد اول سوال گفتن رو برام بنویسید رو برگه؟

ایدا افقهی | آکادمی امروز

ایدا افقهی

9 ماه پیش

من این سوال رو کلا متوجه نشدم

(1)

گزینه ۴ رو نمیفهمم میشه لطفا توضیحش بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ببخشید من نفهمیدم دقیقا فرمول (y-y1=m(x-x1 چه کاربردی داره و از کجا اومده میشه لطف کنید توضیح بدید

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام میشه این توضیح بدید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(2)

لطفا ، اگر ممکنه از این قسمت به بعد رو توضیح بدین ؛ ممنون

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

سلام ببخشید میشه این راه عدد گذاری ک استاد گفتن رو توضیح بدید؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی بله اینجاشو متوجه ام برا اینکه y0 رو پیدا کنیم باید معادلشو بنویسیم؟ مگ معادله y=ax+b نیست؟ چرا y_y1=m(x_x1)? میشه توضیحش بدین؟

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

سلام ببخشید چرا معادله خط رو نوشتیم y-y1...... من متوجه نشدم چطور شد میشه هم از راه عدد گذاری و هم از این راه ی بار دیگ توضیح بدین؟ گیج شدم چطور این معادله بدست اومد

سلام منظورت فرمول تفاضل ایگرگ ها به روی تفاضل ایکس هاست ؟

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی y-y1=m(x-x1) اصن نمیدونم چطور از روی نمودار نقاط رو جای گذاری کردن و چیشد؟!

@.. . میشه اون دقیقه ای که از این فرمول استفاده میکنن رو مشخص کنی

..  . | آکادمی امروز

.. .

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی دقیقه ۱:۳۵

مگه معادله خط نمیشه y=ax+b?

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

بله

@نرگس مهدوی پس چرا استاد گفتن y-y1=m(x-x1)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

@دردانه قاسمی این هن همونه منتهی به جای y1 و x1 باید عدد بزارین و ساده کنین باز به همون فرمول قبلیه میرسین

سلام چرا معادله .y رو نباید داشته باشه...اینو متوجه نمیشم ،یعنی فقط به خاطر اینکه بر حسب .x هست ؟؟

سلام آره دیگه وقتی میگه بر حسب ایکس صفر،یعنی بجای ایگرگ صفر هم باید معادل سازی کنی و ایکس صفر بذاری

@سید محمد متین رشادی ممنون متوجه شدم