یادبگیریم2:عبور سهمی از ناحیههای دستگاه مختصات
4.8/5
(23 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نسیم زاهدی
6 ماه پیش
میشه چی یاد گرفتی رو توضیح بدید ؟
فاطمه سادات حسنی تبار
5 ماه پیش
سلام وقتت بخیر🌻 سهمی در حالتی از هر چهارناحیه عبور میکنه که ضرب ریشه ها منفی باشه یعنی p از طرفی فرمول محاسبه p میشه c به روی a و با جایگذاری c و a در فرمول متوجه میشید که توی گزینه اول جواب 1 بدست میاد و توی گزینه دوم منفی 1 پس با توجه به شرطی که برای عبور از هر 4 ناحیه داشتیم (p منفی) پس گزینه دوم درسته
(1)
زهرا رمضانی
9 ماه پیش
الان اینجا S و P چیاهستن...؟
(1)
زهرا رمضانی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی مچکرررم
محیا همت لو
1 سال پیش
سلام روز بخیر معنی p رو که استاد گداشتن رو نفهمیدم؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
به معنی ضرب ریشه ها هست
نازنین رقیه وجدانی
1 سال پیش
منظور ازsوpچیه؟
(1)
ساکو زینبی
1 سال پیش
سلام S به معنی راس سهمی هست و P به معنی حاصل ضرب ریشه ها هستش.
امیرحسین محسنی
11 ماه پیش
S مجموع ریشه ها هس x1+x2 و p ضرب ریشه ها هس x1×x2 البته s میتونه به معنی راس سهمی هم باشه
علیرضا یمینی نیا
1 سال پیش
ببخشید ریشه ها رو چطوری پیدا میکردیم که ازش تعیین کنیم تو ناحیه چندمه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام عزیزم لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه شفیعی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ، ببخشید این مدلی که پاسخ دادند. خیلی بد هست چون ما اصلا منظور را متوجه نمیشیم و بلد نیستیم و اینکه نمیدونیم چطور باید جواب بدیم اگه میشه واضح و درست بگید ما این سوال هارو چطور باید به صورت تشریحی جواب بدیم،چون معلم های مدرسه اکثرا سخت گیر هستند و به صورت کامل و دقیق میخوان ،خیلی ممنون ومچکر
نرگس مهدوی
1 سال پیش
ذسلام بله چشم همه تلاشمون رو میکنیم🌼
Mahsa Vahdat
1 سال پیش
ببخشید منظور از s و pچیه؟
علیرضا یمینی نیا
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷