= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ستایش نوروزی
9 ماه پیش
چرا من a رو یک چهارم به دست میارم
راضیه شیخان
7 ماه پیش
یکطرف دیگهتساوی ۱ داریماحتمالایادترفته جمع کنی که میشه ۲چهارم یا ۱دوم
(1)
نگین علیزاده
1 سال پیش
ممنون ولی وقتی میخواییم ضرب کنیم دیگه تو پرانتزرو که ضرب نمی کنیم درسته؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
نه دیگه اون عددی که ضرب میکنی در سمت چپ معادله،یا باید در یک دوم ضرب بشه،یا پرانتز در دوتاش ضرب نمیشه
لعیا براتی
1 سال پیش
سلام چجوری ۱/۲ (x_2) منهای ۱. تبدیل شد به (x_2) به توان ۲ = ۲. ؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام عدد ۱ رفت سمت راست مساوی و طرفین ضربدر ۲ شد
فاطمه شفیعی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر من این قسمت که یک دوم از بین رفت را متوجه نمیشم میشه واضح تر بگید خیلی ممنون
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام چه تایمی؟
هانیه کرامتی
1 سال پیش
چجوری یک دوم رفت اونور شد دو🤔
نرگس مهدوی
1 سال پیش
احتمالا منظورت طرفیت وسطین هست زمانش رو مشخص کن
فاطمه شفیعی
1 سال پیش
میشه این سوال را توضیح بدید ممنون
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام استاد کامل و جامع توی ویدیو توضیح میدن شما کدوم قسمت رو مشکل دارین؟
سحر عابدین زاده
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید فیلام های مربوط به تست های 5تا8کجاهستند
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام سحر جان از پشتیبانی بپرسید 💚
Reyhan V
1 سال پیش
aچجوری بدست اومد؟؟؟؟؟؟؟
زینب مقدم
1 سال پیش
یه نقطه که معلومه رو(۱ و ۰) تو فرمول جایگزین کرد، از این جا معادله یه مجهوله تشکیل شد و a رو بدست آورد
امیر دهقانی حصارسرخ
2 سال پیش
من راس سهمی رو توی معادله گذاشتم مقدار a و b رو بدست آوردم بعد ریشه گیری کردم بازم درست در اومد این روش درسته یا شانسی درست در اومده ؟
(1)
مانی زرگر
2 سال پیش
سلام ببخشید میشه بگید چرا شد مثبت منفی ؟ (چه زمانی میگیم مثبت منفی چه زمانی عادی در نظر میگیریم)
مهدی صفیان
2 سال پیش
سلام در واقع استاد ی مرحله شو میشه گفت گذر کردن ازش و ننوشتنش اینکه.. قدر x-2 مساوی میشه با رادیکال2 خود x-2 میشه + و - رادیکال2
(3)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
عکس راه حلتون رو بفرستید 🌷 ریپلای نباشه 🌷