= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه مرادی
4 ماه پیش
من تست یک رو اصلا متوجه نمیشم میشه بازم توضیح بدین با دو سه تا تست دیگه برام
نازنین زهرا مرسلو
3 ماه پیش
تست یک: اول عرض از مبدا رو پیدا میکنیم چون رو نمودار معلومه، ۲- بعد باید شیب رو پیدا کنیم، زاویه مثبت با خط افق ۴۵ ، تانژانت ۴۵ برابر یک است اما خطی که ما میخوایم بر این خط عموده پس باید شیب رو قرینه کنیم میشه منفی یک ، داخل گزینه ها همه ی عبارات را یک طرف و برابر صفر قرار داده آن را انتخاب میکنیم
نیما عزیزی
7 ماه پیش
سلام در دقیقه 1:49 این y+x+2=0 از کجا اومد من این رو متوجه نشدم لطفا واضح تر توضیح بدید
Shayan Por
6 ماه پیش
شما ابتدا شیب رو با تانژانت به دست میارید برای خط دی که میشه تانژانت 45درجه میشه یک. بعد چون این دو خط عمود بر هم هستند قرینه معکوس شیب اول رو که منفی1 به دست میاریم. عرض از مبدا توی نمودار برابر با منفی 2 هست . الان راحت معادله به صورت y=-x-2 نوشته میشه ولی توی گزینه ها معادله سمت y نوشته شده پس ماهم همه رو در سمت وای قرار میدیم میشه y+x+2=0
دینا خانجانی
9 ماه پیش
چرا اون شد ۱-
Shayan Por
6 ماه پیش
چون شیب رو هم قرینه و هم معکوس میکنیم این طور شیب که 1 بود منفی و در مخرج میره که همون -1 میشه
(2)
Shayan Por
6 ماه پیش
چرا که نه. اینجا از دو نقطه که داده شیب رو برای خط خط دی به دست میاری میشه منفی دو سوم. دو خط از اونجایی که عمود بر هم هستند شیب باید قرینه معکوس بشه که میشه سه دوم بعد از اونجا که خط دومی از صفر رد شده عرض از مبدا برابر با صفره. معادله خط برابر با سه دوم ایکس میشه
(1)
نیلوفر عباسی
10 ماه پیش
وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم تانژانت یه زاویه چطور بدست میاد؟؟
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 تانژانت شصت درجه میشه رادیکال ۳ بنده در ویس اشتباهی گفتم
زهرا نصراللهی
10 ماه پیش
توی فصل زوایای مثلثاتی اینا رو توضیح دادن و باید حفظشون کنید تانژانت کتانژانت سینوس و..
(1)
محمد علی میرزاد
11 ماه پیش
سلام اونجایی که استاد گفتن خط d با d پریمعمود هست رو نفهیدم درواقع نتیجه این رو نفهمیدم
mahdi... b
11 ماه پیش
خوب عرض از مدا هر دو خط یکی هست منفی۲ هستش بعد چون خط ها عمود بر هم هستن شیبشون قرینه و معکوس یکدیگر هست.
محمد علی میرزاد
11 ماه پیش
سلام اونجایی که استاد گفتن خط d با d پریمعمود هست رو نفهیدم درواقع نتیجه این رو نفهمیدم
زهرا کرانی
1 سال پیش
سلام ..خسته نباشید..من این تیپ سوال هارو متوجه نمیشم یعنی اینکه چطور نمودار باید رسم کرد و یا چطور از روی نمودار شیب خط و عرض از مبدأ رو تشخیص داد،درکی ندارم ازشون راهی هست که بشه این مطالب رو عمقی متوجه بشم؟!
(1)
مهیا وفادار
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷