یادبگیریم 2:رسم نمودار سهمی (تابع درجه دوم)
(3)
(1)
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@زهرا احمدیان سلام و درود بله اصلاح کنید لطفا اشتباه تایپی شده
(1)
نگین ابراهیمی
3 سال پیش
سلام رفیق تو مخرج باید 2a قرار بدی
(2)
معین حسن زاده
2 سال پیش
@زهرا احمدیان بله
َA .Gh
2 سال پیش
@زهرا احمدیان بله
غزل مظاهری
2 سال پیش
فرمول اشتباس تو مخرج میشه ۲a
فاطمه تفاخ
1 سال پیش
@زهرا احمدیان اشتباه نیس لابد اشتباه تایپی بوده یا وقتی پرینت گرفتی جا افتاده خودت ی 2 اضافه کن
𝓩𝓪𝓱𝓻𝓪 𝓂𝑜𝓇𝒶𝒹𝒾𝒶𝓃
1 ماه پیش
گزینه ۲؟!
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
یسرا فاروقی
4 ماه پیش
سلام خسته نباشید اینجا چطوری گزینه ۴ میشه. من حساب کردم از همین روش رفتم جواب شد منفی ۴ . یعنی دلتا شد منفی ۴ نه صفر ؟؟؟ میشه توضیح بدین. ممنون
مانی داودآبادی
4 ماه پیش
اقا من نفهمیدم از کجا باید بفهمیم شیب نزولی هست یا نه فهمیدم که باید از سمت چپ نگاه کنیم ولی من نمیدونم چرا اینکارو میکنم احاس نمیکنم چشکلیه لطفا بهم توضیح بدید
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
خدا خیرتون بده عالی ولی من فکر میکنم یکم دیر شرو کردم:)
مهدی شیرزاده
1 ماه پیش
برای کدوم کنکور میخونی ؟
محمدحسین عامری
1 ماه پیش
@مهدی شیرزاده ۱۴۰۵
مهدی شیرزاده
1 ماه پیش
@محمدحسین عامری هدف ادامه دادنه و نامید نشدن و تلاش مستمر
(1)
مهدی جلیل زاده
7 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتی: سوال1 گزینه دوم
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی بود اطلاع بدید 🌷
آرمیتا اسدی
8 ماه پیش
من اومدم کلاس گرفتم که بتونم ریاضی امسالمو هندل کنم استاد یه جوری درس میده که من واقعا هیچی از حرفاش و توضیحاتش نفهمیدم شاید یکی بخواطر کنکور کلاس نگرفته باشه
(2)
پارسا روزامید
8 ماه پیش
دوستانی که میگن استاد عزیزی مباحثی رو میگن که در سطح ما نیست،برن تو بخش کلاس رایگان و اونجا به راحتی این مباحث رو ببینن و یاد بگیرن.چون تو کنکور سوال های سختی میاد و کتاب دهم به صورت ناقص توضیح داده،پس در نتیجه با سوال های معمولی نمیشه کنکور زد.چس در نتیجه تو بخش کلاس رایگان،۳۰ درصد مباحث ریاضی اضافی گذاشته شده که بشه تو کنکور درصد بالایی زد
(2)
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
🌷
اسما حیات الغیب
9 ماه پیش
وای من از دقیقه 6 به بعد چیز زیادی متوجه نشدم استاد فراتر از سال دهم درس میده ، بحث دلتای مبین تعداد نقاط برخورد نمودار سهمی با محور xهارو متوجه نشدم
راضیه شیخان
9 ماه پیش
به نظرم به ترتیب فصل های کتاب درسی ببین ینی اول مجموعهها رو ببین اینجوریبهترمیفهمی
سمیه جعفری
5 ماه پیش
@راضیه شیخان کجاهست من ک پیدا نمیکنم از فصل یک ریاضی دهم
سمیه جعفری
5 ماه پیش
@سمیه جعفری اره ما قبول داریم ک استاد عزیز دارن کنکوری میگن ولی برا نهایی هم ما باید یادبگیریم دیگه
شنیا صابری
10 ماه پیش
واقعا استاد چرا اینطور تدریس میکنه مگه ریاضی دهم نیست؟؟ باور کنید توی ۹سال گذشته ما چیزی به اسم تانژانت و دهانه سهمی نداشتم اصلا چی هستند این اصطلاحات جدید استاد بدون هیچ توضیح داره درس میده اخه گیج شدیم
محمد گنجی
10 ماه پیش
استاد کنکوری درس میدن یه دور تا دوازدهم باید بری بعد شروع کنی ریاضی دیدن😂
(1)
فاطمه نادری
10 ماه پیش
سلام... جواب چی یاد گرفتیم میشه گزینه 2؟ شک دارم. ممنون از کمکتون
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام بله 🌷
مائده شاهساون
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر جواب چی یاد گرفتی گزینه 2 هست ؟
(1)
نیلوفر شعبانخانی
9 ماه پیش
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
سلام و درود در مخرج کسر باید 2a داشته باشیم یعنی ۲
(4)