= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
MA Pgh
4 ماه پیش
الان اخرین چیزی که اقای عزیزی گفتن سرش فکر کنید جوابش میشه (بینهایت+و1)؟
فاطمه اکبری
3 ماه پیش
میشه راه حلت رو بفرستی؟من از منفی بی نهایت تا منفی یک دوم به دست آوردم
دینا نوروزی
4 ماه پیش
توضیحات و مکاتی که استاد میکن اکثرا تو جزوه نیستن و مجبور به نوت برداری میشیم که زمان بره خیلی خوب میشد اگه تو جزوه نوشته شده بودن
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
دینا نوروزی
4 ماه پیش
خیلی توضیحات کامل و مفهومی هستن و با تدریس این استاد قابل فهمن 👍😇
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
🌷
امیر محمد شجاعی
7 ماه پیش
من نمیدونم چرا تا هر مبحثی میخواییم یاد بگیریم استاد میگن تو فلان فصل درس دادم خو من الان وقتشو ندارم من پایه دوازدهم الان باید یاد بگیرم تابع هموگرافیک و بعد استاد میگن قبلا تدریس کردم تو فلان فصل اینا رو باید تو دوازدهمم ی توصیح بدن من باید برم بگردم کجا تو چ فصلی تدریس کردن ؟؟؟
(1)
:> !
9 ماه پیش
براکت برای چه فصلی از ریاضی هست و کدوم پایه ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
توضیح دادم 🌷
:> !
9 ماه پیش
هموگرافیک توی ریاضی یازدهم هست ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
بله مال سال یازدهمه تا جایی که بنده حضور ذهن دارم و اینکه در بخش (ریاضی دهم و یازدهم) استاد تدریسش کردن براکت هم مربوط به ریاضی پایه یازدهمه اگر ویدیوشون رو پیدا نمیکنید بگید ارسال کنم لینکش رو 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آرمیتا اسماعیل پور
9 ماه پیش
میشه چی یاد گرفتی دومین سوالو توضیح بدید ؟
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-1692?comment_id=703561#comment-703561 چک کنید 🌷
مهدیار توحیدلو
10 ماه پیش
اصلا یه همچین چیزی رو توصیح ندادن میگفتن تو فصلای بعد توضیح میدم
(1)
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
هموگرافیک رو در فصول قبلی توضیح دادن اون فصلی که رسم نمودار ها رو تدریس کردن 🌷
فاطمه سادات طباطبایی
11 ماه پیش
سلام ممکنه راه حل چی یاد گرفتیم دوم را عکس بفرستید یا توضیح بدید آخه راه حل خودم یکم طولانی شد
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
دقت کنید این تیپ توابع،معمولا یه قسمت خط صاف دارن، و یه قسمتیشون هم خط مایل هست(همونطور که در عکس میبینید) که با نقطه گذاری میشه محاسبه کرد
فاطمه سادات طباطبایی
11 ماه پیش
اگر مثلاً بازه برد سهمی. ( §+,۹-) شده بود و ضابطه سهمی زیر رادیکال بود چی میشه بردش منفی ببریم زیر رادیکال؟
(1)
مهشید رشیدی
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر در مثال دومی چرا یک بازه بسته شده و صفر بازه باز؟ به طوری که x-[x] بین صفر بسته و یک باز بود
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷