یادبگیریم 1:رسم نمودار توابع نمایی

4.8/5
(247 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

آشنایی با نمودار توابع نمایی و لگاریتم

نمودار توابع نمایی و لگاریتمی
نمودار توابع نمایی و لگاریتمی

`00:59

2 تمرین

سوالات دیگران

پاسخنامه سوالات کجاست

در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید قرار داده شده

پاسخ چی یاد گرفتی ۲ گزینه ۱✅️

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام

سلام ☘️

سلام جواب چی‌یادگرفتی دوم میشه گزینه اول ؟

سلام تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

اینجا متوجه نشدم یعنی چی که ضریب مهم نیست

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چه بلایی سر منفی که فاکتور گرفتیم آمد؟ کجا رفت؟ چطور منفی رو فاکتور گرفتیم؟

M.S .H | آکادمی امروز

M.S .H

4 ماه پیش

سلام...وقت بخیر می تونیم اینجا در - ضرب نکنیم؟یعنی بشه۳به توان۲ در ۳ به توان X- منهای ۱

سلام اون هم درسته خواستی محض احتیاط عکس رسمت رو بفرست ریپلای نباشه 🌷

سلام مگه تابع نمایی همیشه بالای محور xنیست چرا اینجا آمده پایین؟

تو حالت بیس و سادش بالای نمودار ایکس ولی وقتی انتقالش میدی هر جایی می تونه باشه

جواب جی یاد گرفتی سوال اول گزینه دوم سوال دوم گزینه دوم

دقیقه ۱۷.۴۴ استاد جور دیگه ای حل کردن ولی من با روش قبلی استاد حلش کردم و درست اومد در واقع روش حل متفاوت بود ایا این روش درست است یا باید وقتی ضریب x منفی هست به روش استاد حلش کنیم؟ به طور کلی حل این نوع سوال با این روش درست است یا خیر؟

جواب چی یادگرفتی سوال اول گزینه یک؟ و سوال دوم گزینه دو

سوال جواب چی یاد گرفتیم ها کدوم گزینه هستند لطفا پاسخگو باشید

z z | آکادمی امروز

z z

5 ماه پیش

سلام میشه این سوال رو توضیح بدیدو اینکه چرا در بخش پایینی کوچکتر مساوی صفر نگذاشته ؟

سلام اگه مساوی با صفرم قرارش بدی بازم جواب فرقی نمی کنه

z z | آکادمی امروز

z z

6 ماه پیش

سلام میشه این سوال رو توضیح بدید واینکه چرا در بخش پایینی برای صفر کوچکتر مساوی رو نگذاشته ؟؟

سلام لطفاً عکس سوال و پاسخنامه با هم بفرستید ریپلای نباشه 🌷

این سوال به این روش حل نمیشد؟ ? y=3²×3x_1 دقیقا مثل سوال قبلی که 2x+¹ شد 2×2x?