= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
پارمیس .
4 ماه پیش
درود مگه a عدد دو بدست نیومد منفی دو رو جایگذاری کنیم علامتش با علامت منفی a ضرب شد و شد دو چرا استاد وقتی که نقطه منفی یک و صفر رو جایگذاری کردن a رو منفی دو نوشتن
پارمیس .
4 ماه پیش
@زینب مقدم مچکرم ❤️
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
نمیفهمم سوالش درسته ؟ مگه چون پایش دوعه نباید نمورا صعودی باشه این چرا نزولیه ؟
فاطمه سادات طباطبایی
1 سال پیش
بچه ها سوالی که در جزوه هست با سوالی که درون فیلم حل شد یه کم متفاوته . در فیلم 2 به توان x+b هست در جزوه یک دوم به توان X+b هست و جواب سوال جزوه گزینه 2 میشود و b=0 است.
(5)
𝑨𝒍𝒊𝒓𝒆𝒛𝒂
1 سال پیش
سلام بله درسته a = 2 b = 0 نمودار هم نزولی 👌
(1)
عرفان خانلاری
1 سال پیش
نقطه برخورد با محور y میشه منفی 1.75 درسته؟
فرشته پرتوی
1 سال پیش
سلام میشه بگید چطوری به دست آوردید
عرفان خانلاری
1 سال پیش
@فرشته پرتوی هر وقت خواستید مختصات نقطه برخورد نمودار با محور x رو پیدا کنید y رو صفر قرار بدین و هر وقت خواستید مختصات نقطه برخورد نمودار با محور y رو پیدا کنید x رو صفر قرار بدین
محدثه مرادی
1 سال پیش
سلام aمگه 2-نیس با2+جمع بشه میشه صفر چرا استاد فقط2درنظرگرفتن منفیشو درنظرنگرفتن
(1)
محدثه مرادی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی 👌🏻ممنون از پاسخگویی🙏🏻✨
فاطمه حاجی پور
1 سال پیش
اصلا این قسمت معادله رو متوجه نشدم چرا 2 توان 1 گرفت ؟ و چجوری b با دوتا منفی 1 رفت اونور ؟ 2 ها چیشدن
نسا سیف
2 سال پیش
سلام. سوال داخل جزوه با سوالی که استاد حل کرد یکم فرق داره. ممکنه بگین درست نوشتم یا نه؟
(6)
رزا ۔۔۔
2 سال پیش
بلہ منم اینطوری نوشتم
راضیه جلیلی
2 سال پیش
چرا بجای عدد 2 عد1/2 رو نوشتین؟
نسیم رحمتی
2 سال پیش
منم همینو بدست اوردم
علیرضا الهی
2 سال پیش
سلام من این قسمت اینکه بخاطر منفی نسبت به محور X قرینه کرد متوجه نشدم مگه وقتی پشت x منفی هست نباید نسبت به محور y قرینه کنیم ؟
نرگس رحیمی
2 سال پیش
زینب مقدم
4 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)
(1)