مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
شاخصهای پراکندگی
`01:08
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
رسول صارمی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
سیده مهدیه ساداتی
دوازدهم تجربی - مازندران
پویا رستگاری
دوازدهم تجربی -
Amirmohammad Barati
یازدهم تجربی -
mEhD i
دوازدهم تجربی - مازندران
Shiva Baradaran
یازدهم تجربی -
عباس ملک احمدی
یازدهم تجربی - قم
محمدامین تجربه کار
یازدهم تجربی - گیلان
مجید آزادیان
یازدهم تجربی -
محمدرضا جاهد
دوازدهم تجربی - اردبیل
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
رسول صارمی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
سیده مهدیه ساداتی
دوازدهم تجربی - مازندران
پویا رستگاری
دوازدهم تجربی -
Amirmohammad Barati
یازدهم تجربی -
mEhD i
دوازدهم تجربی - مازندران
Shiva Baradaran
یازدهم تجربی -
عباس ملک احمدی
یازدهم تجربی - قم
محمدامین تجربه کار
یازدهم تجربی - گیلان
مجید آزادیان
یازدهم تجربی -
محمدرضا جاهد
دوازدهم تجربی - اردبیل
مفاهیم آماری و شاخصهای مرکزی
`01:10
2 تمرین
شاخصهای پراکندگی
`01:08
1 تمرین
ستایش سلیمانی
5 ماه پیش
فکر میکنم اعداد اولیه تقسیم بر بیست و پنج صدم و منهای یک شدن و برای اینکه میانه جدید رو به دست بیاریم این اعمال رو برعکس روی میانه قبلی یعنی 2 اجرا میکنیم که به ترتیب 2 ضرب در بیست و پنج صدم میکنیم که میشه نیم و به علاوه ی 1 میکنیم که میانه ی جدید میشه 1.5