یادبگیریم1:دامنه توابع کسری

4.9/5
(33 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

دامنه، بُرد و تساوی دو تابع

دامنه توابع کسری
دامنه توابع کسری

`01:02

1 تمرین

تست دامنه توابع رادیکالی
تست دامنه توابع رادیکالی

`01:12

2 تمرین

یافتن بُرد توابع
یافتن بُرد توابع

`00:49

تست یافتن بُرد توابع
تست یافتن بُرد توابع

`00:54

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام برای بردمون از کجا فهمیدیم که 1+ هست؟

(4)

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

3 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(9)

𝚜𝚒𝚜𝚒  |: | آکادمی امروز

𝚜𝚒𝚜𝚒 |:

3 سال پیش

@نرگس رحیمی مرسیییی

(1)

چون یکبار در نظر گرفته شده و تو پر گذاشته و ۲ بار در نظر گرفته نشده تهش میخایم حساب کنیم در نظر گرفته میشه پس از منفی ۵ تا مثبت ۱ هست

سلام. چرا در برد 4 رو در نظر گرفتن استاد؟ مگه دایره های دو طرفش خالی نیست؟

گزینه ۲ . چی یاد گرفتی

امیر قادری | آکادمی امروز

امیر قادری

6 ماه پیش

سلام میشه بگید این سوال چطور حل میشه lim tan x Xبه سمت 90درجه

ببخشید میشه توضیح بدین چرا جواب چی یادگرفتی گزینه یک میشه تو پاسخنامه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

اونجایی که استاد میگه دامنه اش میشه یک بسته رو نمی فهمم مگه یک تو های نیست؟

سلام جواب این درسته

گزینه 2 میشه؟

(2)

چرا تو برد عدد 1 بسته شد مگر تو خالی نیست R = (-5,1) u {1} u {4} نباید اینجوری باشه؟

چرا برای برد [ گذاشته اونجایی که نوشته مثبت ۱ ایره‌اش که تو خالی است

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

سلام برای اینکه بتونیم نمودارش رو رسم کنیم همیشه باید اول ساده کنیم ایگرگو به دست بیاریم بعد ببینیم چه اعدادی مخرج رو صفر می‌کنند؟

سلام بله در حالتی که صورت و مخرج عوامل صفر کننده مشترک دارند،میتونید اونا رو ساده کنید و شکل تابع بدست اومده رو رسم کنید بعد اون اعدادی که مخرج رو صفر می‌کردند،از دامنه حذف کنید و با یک دایره توخالی نشون بدید

میشه جواب چی یادگرفتی رو توضیح بدین

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

(1)

جواب چی گرفتی؟ گزینه۲

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷

سلام ببخشید این پاسخ های چی یاد گرفتیم ها کجاس من نمیتونم پیدا کنم. در ضمن کنار اون پی دی اف چزوه هم نیس. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام اینجاست

@سید محمد متین رشادی من فقط دوره ریاضی دهم رو تهیه کردم اون بخش برا من قفله. چکار کنم ؟

میشه توضیح بدید مثال آخر رو استاد چجوری حل کرد

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام لطفا سوالتون رو با ذکر تایم مشخص کنین