یادبگیریم4:یافتن بُرد توابع

4.9/5
(15 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

دامنه، بُرد و تساوی دو تابع

دامنه توابع کسری
دامنه توابع کسری

`01:02

1 تمرین

تست دامنه توابع رادیکالی
تست دامنه توابع رادیکالی

`01:12

2 تمرین

یافتن بُرد توابع
یافتن بُرد توابع

`00:49

تست یافتن بُرد توابع
تست یافتن بُرد توابع

`00:54

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام برد توابع نمایی چجوری بدست میاد؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چی یاد گرفتی دوم میشه بین منفی ۲ تا ۲

سلام چرا تو این سوال برد رادیکال3بسته و رادیکال5باز نمیشه؟

MA Pgh | آکادمی امروز

MA Pgh

4 ماه پیش

الان اخرین چیزی که اقای عزیزی گفتن سرش فکر کنید جوابش میشه (بینهایت+و1)؟

میشه راه حلت رو بفرستی؟من از منفی بی نهایت تا منفی یک دوم به دست آوردم

توضیحات و مکاتی که استاد میکن اکثرا تو جزوه نیستن و مجبور به نوت برداری میشیم که زمان بره خیلی خوب میشد اگه تو جزوه نوشته شده بودن

به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷

خیلی توضیحات کامل و مفهومی هستن و با تدریس این استاد قابل فهمن 👍😇

من نمیدونم چرا تا هر مبحثی میخواییم یاد بگیریم استاد میگن تو فلان فصل درس دادم خو من الان وقتشو ندارم من پایه دوازدهم الان باید یاد بگیرم تابع هموگرافیک و بعد استاد میگن قبلا تدریس کردم تو فلان فصل اینا رو باید تو دوازدهمم ی توصیح بدن من باید برم بگردم کجا تو چ فصلی تدریس کردن ؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

:> ! | آکادمی امروز

:> !

9 ماه پیش

براکت برای چه فصلی از ریاضی هست و کدوم پایه ؟

توضیح دادم 🌷

:> ! | آکادمی امروز

:> !

9 ماه پیش

هموگرافیک توی ریاضی یازدهم هست ؟

بله مال سال یازدهمه تا جایی که بنده حضور ذهن دارم و اینکه در بخش (ریاضی دهم و یازدهم) استاد تدریسش کردن براکت هم مربوط به ریاضی پایه یازدهمه اگر ویدیوشون رو پیدا نمیکنید بگید ارسال کنم لینکش رو 🌷 ریپلای نباشه 🌷

میشه چی یاد گرفتی دومین سوالو توضیح بدید ؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-1692?comment_id=703561#comment-703561 چک کنید 🌷

اصلا یه همچین چیزی رو توصیح ندادن میگفتن تو فصلای بعد توضیح میدم

(1)

هموگرافیک رو در فصول قبلی توضیح دادن اون فصلی که رسم نمودار ها رو تدریس کردن 🌷

سلام ممکنه راه حل چی یاد گرفتیم دوم را عکس بفرستید یا توضیح بدید آخه راه حل خودم یکم طولانی شد

سلام یکی از دوستاتون خب کردن عکس راه حلشون رو می‌ذارم

دقت کنید این تیپ توابع،معمولا یه قسمت خط صاف دارن، و یه قسمتیشون هم خط مایل هست(همون‌طور که در عکس می‌بینید) که با نقطه گذاری میشه محاسبه کرد

اگر مثلاً بازه برد سهمی. ( §+,۹-) شده بود و ضابطه سهمی زیر رادیکال بود چی میشه بردش منفی ببریم زیر رادیکال؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

سلام وقت بخیر در مثال دومی چرا یک بازه بسته شده و صفر بازه باز؟ به طوری که x-[x] بین صفر بسته و یک باز بود

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

ببخشید این جملرو میشه درباره دامنه هم گفت؟

(1)

جمله یمقدار مبهمه و بستگی داره که استاد چه شکلی تفسیرش کردن اما نه لزوما هر اتفاقی در ضابطه سهمی بیفته،لزوما بر دامنه تاثیر نمی‌ذاره مثلا وقتی ضابطه کل سهمی در یک عدد ضرب بشه،دامنش تغییر نمیکنه