یادبگیریم1:حرکت ذره باردار در میدان مغناطیسی

4.7/5
(56 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

نیروی وارد بر ذره باردار

تست های نیرو در میدان مغناطیسی
تست های نیرو در میدان مغناطیسی

`01:07

سوالات دیگران
محیا جباری | آکادمی امروز

محیا جباری

3 هفته پیش

۱.درون سو ۲.پایین

(1)

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

سلام ببخشید تو مثال اخر مگه ذره نباید معلق بمونه چون نیرو ها همدیگر را خنثی میکنند؟

مگه درون سو نمیشه رو به بالا و شمال و برون سو رو به پایین و جنوب؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یاد گرفتی درون سو پایین

1) درون سو ۲ ) پایین

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

فاطمه کیوی عو بده سینا 😂😂

(1)

توی دقیقه ۴۰ قاعده دست چپ و دست راست جهت های مختلفی رو بما نشون دادن توو این شرایط کدوم جواب درست در میاد؟

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

1 ماه پیش

بچه ها این قسمت رو متوجه نشدم کجا لازم میشه؟و اینکه بالا یعنی برون سو و پایین یعنی درون سو ، یعنی چی؟ربطش به بالا و پایین چیه؟

‌ ‌ | آکادمی امروز

‌ ‌

1 ماه پیش

دقیقه۱۴:۲۲ منظورم هست

سلام وقت شما بخیر باشه راجع به جهت های بالا پایین عرضم به خدمتتون که این ها جهت های قرار دادی هستن و از اونجایی که وقتی روی برگه میخوایم جهت ها رو مشخص کنیم چون کاغذ دو بعدی هست نمیشه دقیق برون سو یا درون سو رو مشخص کرد و از طرفی هم برای اینکه با شمال و جنوب قاطی نشن بهشون میگن بالا و پایین

سلام منظور این هست که توی سوال های طراح به جای درون سو ، کلمه پایین رو استفاده کنه و به جای برون سو هم بالا رو . این واژه ها معادل همن و ی منظور رو میرسونن توی سوال

توروخدا اینو بهم بگید که کی قراره چهار تا انگشتمون به سمت داخل ورقه یا به سمت صورتومن باشه .و کی انگشت شصتمون باید به سمت داخل ورقه باشه یا صورتمون .. قاطیشون کردم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

جواب چی یادگرفتی اولی درون سو دومی پایین؟

تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷

افرین درسته

مگه نباید F هم عمو بر Bباشه هم عمود بر v پس چرا این جا عمود نیست ؟

جواب چی یا گرفتیم ها میشه به ترتیب درون سو و پایین؟

(1)

سلام زاویه‌ی بین جهت حرکت بار الکتریکی با جهت میدان مغناطیسی تتا است پس چرا استاد میگه آلفا؟

الفا و تتا یه مثالن

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

جواب چی یاد گرفتیما هردو میشه پایین درسته؟

سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم (زیست و شیمی و ریاضی و فیزیک پایه یازدهم هر کدوم رو خواستید بگید ) فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم

@ریحانه کریمی سلام چه قیمتی عزیزم