یادبگیریم2:اندازه نیروی وارد بر ذره باردار در میدان مغناطیسی
فاطمه کریمی
3 سال پیش
سلام میشه چی یادگرفتی قسمت ج و د رو توضیح بدید
(3)
نگار منصوری
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب سلام :)))))))✨️ میشه یکم بیشتر توضیح بدین؟ مگه مثل این نیست ک ما بگیم مثلا اگه یه توپ داشته باشیم یه نیرویی بهش وارد شه پر قدرت یا کم قدرت خب تاثیر داره روش دیگ ... 🙂
(12)
نگار منصوری
3 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب خیلی ممنونممم بابت توضیحاتتون عالی بود... :)🙂💚✨️
(2)
حانیه دوستی
2 سال پیش
@فاطمه رحیمی نسب میشه گفت چون کار انجام شده صفره و از طرفی هم کار کل برابر تغییرات انرژی جنبشی هست، پس دلتا وی صفر میشه بنابراین نیرویی که میدان مغناطیسی به ذره وارد کرده باعث تغییر سرعتش نشده؟
محیا جباری
3 هفته پیش
میشه یکی کامل برون سو و درون سو توضیح بده😭؟من فقط قاطی میکنم
محمد طاها خزاعی پور
1 هفته پیش
فرض کن تو یک ذره هستی خب تو علاوه بر حرکت به سمت چهار جهت اصلی یعنی شمال، جنوب، شرق و غرب، می تونی به سمت بالا و پایین هم حرکت کنی و از روی سطح زمین ارتفاع بگیری و بری بالا و یا ارتفاع کم کنی و بیای پایین، خب ذره هم در میدان مغناطیسی با توجه به نوع خودش و جهت حرکتش می تونه به سمت بالا و پایین در میدان منحرف بشه که این انحراف دقیقا همون اثر میدان بر ذره است مثل اثر و نیرویی که جاذبه زمین به تو وارد می کنه و تو رو به پایین می کشه
فاطمه عسگری
1 ماه پیش
چرا سوال قبل نیروی وزن رو سمت زمین و درون سو گرفت اما این سوال که میدان الکتریکی داره نیروی وزن رو پائین گرفت
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً مجددا سوالتون رو با مشخص کردن تایم، مطرح کنید ریپلای نباشه 🌷
فاطمه عسگری
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی دوتا سوال آخر لحظه ۴۱ و ۴۵
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@فاطمه عسگری شما توی همون سوال اولی هم میتونستید نیروی وزن رو پایین بگیرید نیروی وارده از طرف میدان مغناطیسی هم بالا غرب و شرق هم که چپ و راست شمال و جنوب هم که درون سو و برونسو شما میتونید کلن اینطوری در نظر بگیرید و درسته
(1)
محمودی p
1 ماه پیش
چقدر سوالات ترکیبی سختن .... چطوری اصلا باید سر جلسه به ذهنمون برسهههه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷
محمودی p
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی در کل منظورم بود خصوصا سوال اخر ...
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@محمودی p خب تایمش رو مشخص کنید
فاطمه محمدی
1 ماه پیش
اگر یکی برون سو میشد یکی درون سو کلش چی میشد.؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
مقدارشون از هم کم میشد که برآیند بگیریم جهتش هم بسمت اونی میشد که بزرگتره
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
این روش مشکلش اینه که شما نمیدونید زاویه بین اونها ۹۰ درجه هست یا نه برا همین توصیه نمیکنم اینجوری
رهام سلگی
2 ماه پیش
سوال دو یاد بگیریم الف میشه هشت در ده به توان منفی شش و ب میشه درون سو یا پایین درسته؟؟
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
بله الف درسته و ب میشه درون سو
آرتین آل رسول
2 ماه پیش
من اونجایی که 0.5×10به توان منفی یک رو نفهمید ساده ترین روش رو میشه توضیح بدید غیر از اون چجوری حل کنم؟؟؟
Amin reza Salari
3 ماه پیش
این دو تا سوال آخر که دیگه در حد نهایی نبودن چون مفهومی بودن مگه نه 🤔🤔
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
Amin reza Salari
2 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی از دقیقه 47به بعد
نازنین معراجی نسب
3 ماه پیش
بالا میشه برون سو؟پایین درون سو یا برعکس؟
نازنین معراجی نسب
3 ماه پیش
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)
(25)