یادبگیریم1: مفاهیم ترمودینامیک

4.7/5
(15 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

الفبای ترمودینامیک

مفاهیم ترمودینامیک، قانون اول ترمودینامیک
مفاهیم ترمودینامیک، قانون اول ترمودینامیک

`00:48

تست ها
تست ها

`00:33

سوالات دیگران

باسلام میشه بگین جواب چی یاد گرفتیم ها رو کجا باید ببینم؟

دقت نشد که در صورت سوال چی یاد گرفتی نوشته f میلی متر یعنی ابتدا اندازه ی f باید پیدا بشه و بعد جایگذاری بشه و بعد تبدیل به متر بشه که جواب نهایی میشه ۱۰۰۰ ژول

ببخشید من الان ازکجا باید بفهمم که در سوال از چه فرمول های دیگه ایی باید استفاده کنم ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اون جایی که استاد میگه جرم تقسیم بر جرم مولی رو نفهمیدم

سلام اگه تو شیمی دقت کرده باشید در کسر های طلایی (روش های تستی )شما جرمی که سوال بهتون میده رو تقسیم بر جرم مولی کنید مول اون ماده بدست میاد

چرا کیفیت پایینه !

(2)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

به پشتیبانی(گفتگوی آنلاین) بگید :(

سلام چرا واس من اولین ویدئو مال فصل یکه 😶

سلام اگر ایرادی در ترتیب ویدیو ها وجود داره،به پشتیبانی سایت اطلاع بدید 🌷

(1)

استاد چرا از کسر استفاده نشد چرا aوb رو منها کردن

کیفیت خیلی خیلی پایینه...

(2)

جواب چی یاد گرفتیم

جوابتون رو به پاسخنامه تطبیق بدید 🌷

الان جواب چی یاد گرفتیم چی میشه اندازه نداده

سلام مثل سوال قبلیش حل میشه فرقی نمیکنه

(1)

چرا فشار هوا رو حکساب نکرد ؟

زیر این ویدیو کامنت گذاشتید ظاهراً سوالتون با محتوای ویدیو در این تایم مرتبط نیست ممنون میشم عکس سوال رو برام بفرستید ریپلای نباشه 🌷

. . | آکادمی امروز

. .

1 سال پیش

متاسفانه ویدئو خیلی کیفیت پایینی داره

(3)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام اگر کیفیت تصویری منظورتون هست اینترنتتون رو چک کنین یا از‌پشتیبانی کمک بگیرین 🪷

همچنین برای من

این ویدویو مربوط به مدل سازی از فصل 1 فیزیکه و ربطی به مفاهیم ترمودینامیک نداره. لطفا درستش کنید.

(1)

راستی چطور کار محیط بر روی گاز یا کار گاز بر روی محیط مقدارشون با هم برابر است ؟؟> علامت منظورم نیست . مقدارشون چرا باهم برابر میشه

تایم رو درست زدی؟؟؟🤔

بدلیل پایستگی انرژی هست

Amir Taha .... | آکادمی امروز

Amir Taha ....

1 سال پیش

در اینجا F ک به سمت بالا به پیستون وارد میشد از چی هست چرا حساب نشد

اون F پریم بسمت بالا،به وزنه وارد میشه منتها چون کار انجام شده روی گاز رو از ما خواسته،به اف پریم کاری نداریم