= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مهدیار توحیدلو
1 سال پیش
سلام مگه نباید بگیم اگر دما بالا تر باشه انرژی جنبشی بالاتره و فشار هم بالاتر میره
فاطمه محمدی
1 سال پیش
جواب چی یاد گرفتی میشه چون انبساط گفته و کار محیط روی دستگاه میشه منفی و در هم فشار گرما قرینه ی کار است پس گرما و حجم و دما و دلتا یو همه مثبت..
امیرعلی برزین
1 سال پیش
سلام الان توی فصل۴ حجم ثابت داشتیم فشار و دما هم بود الان تو فصل ۵ هم حجم و ... چه فرقی داره با فصل قبل میشه با ویس توضیح بدید
Amir Taha ....
1 سال پیش
بببخشید این رابطه از کجا اومد چرا دیگ استاد مث قبل توضیح نمیدن ک مثلا یه رابطه از کجا اومده مث فصل های اول ؟>؟؟؟؟؟؟؟
اهورا قطبی
2 سال پیش
جواب چی یاد گرفتی:گرما،تغییر دما ،تغییر حجم ،انرژی درونی مثبت هستند
(2)
زینب مقدم
2 سال پیش
پاسخ نامه چی یادگرفتی ها کنار جزوه اصلی فصل هست💚
Amir Taha ....
1 سال پیش
@زینب مقدم ببخشید ولی در درس فیزیک رشته ریاضی اصلا پاسخنامه هیچ درس نیست
(2)
پارسا سلطانیان
3 هفته پیش
چون دلتا یو فقط تابع گرمای مطلق است گرما هم با دما رابطه ی مستقیم داره