انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:47
تست های انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:40
1 تمرین
تبدیل معکوس و تبدیل یافته+انتقال های شامل قدرمطلقی
`00:49
2 تمرین
تبدیل نمودارهای sin x و cos x
`00:49
1 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
کیمیا سالاری
دوازدهم تجربی - مازندران
مرضیه رفیعی
دوازدهم تجربی - اصفهان
فاطمه عزیززاده
فارغ التحصیل تجربی - خراسان رضوی
مائده خانبابایی
دوازدهم تجربی - تهران
مبینا بیرانوند
دوازدهم تجربی - خوزستان
حنانه امیدی
فارغ التحصیل تجربی - همدان
عمار محمدیان
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
Tara Sh
فارغ التحصیل تجربی - قم
حدیث پناهی
دوازدهم تجربی - فارس
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
کیمیا سالاری
دوازدهم تجربی - مازندران
مرضیه رفیعی
دوازدهم تجربی - اصفهان
فاطمه عزیززاده
فارغ التحصیل تجربی - خراسان رضوی
مائده خانبابایی
دوازدهم تجربی - تهران
مبینا بیرانوند
دوازدهم تجربی - خوزستان
حنانه امیدی
فارغ التحصیل تجربی - همدان
عمار محمدیان
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
Tara Sh
فارغ التحصیل تجربی - قم
حدیث پناهی
دوازدهم تجربی - فارس
ابوالفضل امین پور
دوازدهم تجربی - چهارمحال و بختیاری
انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:47
تست های انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:40
1 تمرین
تبدیل معکوس و تبدیل یافته+انتقال های شامل قدرمطلقی
`00:49
2 تمرین
تبدیل نمودارهای sin x و cos x
`00:49
1 تمرین
سوالات دیگران
(3)
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
0:0:43
سمت چپی رو چطوری ساده کرد ... واقعا روش ساده کردن استاد رو نمیفهمم
کپی لینک
سارا احمدی
1 سال پیش
سلام ببخشید جواب تستهای تمرین یاد بگیریم رو نداریم
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام تمرین یادبگیریم خودش پاسخنامه داره هر سوالی رو که جواب میدید،پاسخنامه تشریحیش براتون نمایش داده میشه
کپی لینک
سید مهدی میرمعصومی
2 سال پیش
سلام سوال آخر جزوه همین مبحث که برای دی داخل ۴۰۱ هست رو میشه توضیح بدین؟
کپی لینک
علی حسن وند
2 سال پیش
سلام ویدیو سوال اخر https://emrooz.ir/courses/252/9123/65357
(1)
کپی لینک
شیوا فتحی
2 سال پیش
@علی حسن وند سلام باز نمیشه
(1)
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نباشه که البته یک مقدار برای ایکس محاسبه شد