= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
انیتا عباسی
1 سال پیش
سلام ممنون میشم این چی یاد گرفتی رو توضیح بدید متوجه نمیشم چرا نزدیک ترین و دور نرین نقطه از دایره از مرکز عبور میکنه
Parniya .maz
1 سال پیش
چطوری r و d به توان 2 رسید؟
زینب مقدم
1 سال پیش
فرمولش میشه دیگه🤔
امیرحسین داوطلبی
1 سال پیش
چون اتحاد مزدوج میسازه (d_R)(d+R)
(2)
4 ماه پیش
امممم... ببین، تو می دونی که کوتاه ترین فاصله همیشه خط عموده درسته؟ فرض کن یک مماس بر دایره زیر نقطه پی رسم کنی. الان از پی بخوای ی خط بکشی تا خط مماس، کدوم کوتاه تره؟ اکنی که عموده یا اونب که نیست؟ مشخصا عمودخ، و ما می دونیم که امتداد این خط از مرکز مب گذره بنابراین کوتاه ترین فاصله از محیط دایره از مرکز می گذره حالا اگر همبن خطو صاف بری جلو به بزرگترین فاصله می رسیتا به اون طرف محیط دایره برخورد کنی این هم مشخصه دیگه، چون بزرگیت وتر دایره قطرشه که حاصل از دوتا شعاعشه، از هر خط کجی که رسم کنی بزرگتره مثل ی مثلث..