قسمت اول

4.9/5
(84 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

قسمت اول تا سوم

باکس1: قسمت اول تا سوم
باکس1: قسمت اول تا سوم

`02:01

سوالات دیگران

این سوال اولی که پرسیدم تایمش ۷.۱۱ است

در دقیقه ۷.۱۱استا اونجایی که مسافت طی شده رو میگه متوجه نمیشم چجوری حل میکنه آیا از این فرمول میریم 👇 ایکس A بعلاوه ایکس B= مسافت درسته ؟ و میشه بگید مسافت و جابجایی رو چجوری حساب میکنید

رضا مرادی | آکادمی امروز

رضا مرادی

1 هفته پیش

ببین مسافت طی شده میشه مجموع راه های که پیموده شده یعنی اگه 100 متر بره جلو دوباره 100 متر برگرده مسافت طی شدش میشه 200 متر ولی جابجایی خطیه که نقطه شروع رو به نقطه پایان وصل میکنه برای مثال همین مثالی که زدم جابجاییش صفره یا اگه برای مثال 100 متر بره جلو 50 متر برگرده جابجاییش میشه 50 متر و مسافتش 150 متر

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

رضا مرادی | آکادمی امروز

رضا مرادی

1 هفته پیش

درسنامه رو کجا تدریس میکنن؟

رضا مرادی | آکادمی امروز

رضا مرادی

1 هفته پیش

یکی نیس جواب منو بده؟

سلام چرا در اینجا دو تا منفی ها جمع نشدن؟؟

سلام منظورت چیه؟ خب منفی ۱۶ ، دوباره ۸ تا ازش کم شده پس منفی تر میشه به اندازه ۸ تا و میشه منفی ۲۴

چرا استاد نوشتن( 5-) _ 0 عدد ۵ مثبته که منفی نیست اصلا جوابش میشع ۵-=۵-۰

سلام سوال نسبت مسافت به اندازه قدر مطلق رو خواسته اندازه همیشه مثبت گزارش میشه

سلام تو مثال اخری ک استاد حل کرد چرا دلتا xرو منفی پنج گذاشت در صورتی ک ۵مثبته

(1)

فرق این دوره و اونی که نوشته نهایی دوازدهم تجربی ۱۴۰۴ چیه ؟ تدریس یک مدله؟

از پشتیبانی سوال کنید 🌷

سینا ندیمی | آکادمی امروز

سینا ندیمی

2 هفته پیش

سلام نمیدونم جواب سوالتو گرفتی یا نه ولی خب این دوره برای امتحان نهایی خیلی بهتره چون توش نکات کنکوری نمیگه استاد و فقظ نکات تشریحی میاد و اینجا استاد نمونه سوال نهایی حل میکنه و خیلی کمک میکنه بهت

ببخشید درسنامه نداره همش سواله؟؟

از پشتیبانی سوال کنید

با سلام و خسته نباشید بین این دوتا دوره فیزیک دوازدهم فیزیک نهایی رو ببینم یا فیزیک اصلی خود دوره

سلام متوجه منظورتون نشدم دقیقتر سوالتون رو بگید ریپلای نباشه 🌷 میتونید از پشتیبانی هم کمک بگیرید

من سوالم چجوری میشه خصوصی بپرسم امکان چت پراویسی هست؟

چرا همش مثال حل میکنه پس درسنامش کو

(4)

چرا. ۱/۲ بره بالا ضربدر بیست بشه میشه ۴۰؟

یک دوم بره بالا، معکوس میشه و میشه ۲ حالا ۲ ضربدر ۲۰ میشه ۴۰

KING MAHDI | آکادمی امروز

KING MAHDI

1 سال پیش

چرا t4 برابر با صفر شد اگر ساده کرده باشه چه نیازی به نوشتن اون هست کامل توضیح بدید ممنون میشم

در واقع از چهار تی فاکتور گرفتیم پس اگر خود چهار تی هم برابر با صفر باشه،این تساوی برقراره

اون سوال که گفته بودید شناگر یک مسیر مستقیم 30mرا در مدت 10sمیرود ∆xچطور 0شد

لطفا تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

تو امتحان تغییر جهت رو از کجا تشخیص بدیم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷