فاطمه بیاتی
1 سال پیش
ویس برام ارسال نشده اگر میشه دوباره ضبط کنید ممنون میشم 💐
فاطمه بیاتی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنونم منظورم از نظر تعداد بود که کدام صناب بیشتری وصل هست؟
فاطمه بیاتی
1 سال پیش
سلام ببخشید این لخت های آویخته شده در دریچه سه لختی صرفا بیشتر دولختی هست ؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام منظورتون رو نفهمیدم بیشتر توضیح بدید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
طناز بابابیک
1 سال پیش
ببخشید این نمودار صدای قلب فقط توی جزوه است توی کتاب نیست؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
این نمودار چیز خاصی نیست صرفا برای مرتب سازی و کیفیت یادگیریتون اومده اینجا
ندا بومدی
2 سال پیش
چرا فعالیت ها رو توضیح ندادین؟
نرگس مهدوی
2 سال پیش
چیو مشکل دارین بگین من براتون توضیح بدم
ندا بومدی
2 سال پیش
@نرگس مهدوی تشریح قلب گوسفند صفحه ۵۰
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@ندا بومدی کدوم قسمتش رو مشکل دارین؟ منطقا همهش که براتون ناواضح نیست کلا تو این تشریح نحوه قرارگیری رگ ها در سطح شکمی و پشتی و نحوه تشخیص این ها رو باید بدونین نحوه تشخیص سرخرگ و سیاهرگ رو باید بدونین و در کل تعداد سرخرگ ها و سیاهرگ ها و ورودی یا خروجی اون ها رو باید بدونین مشکلتون دقیقا توی کدوم یک از این موارد هست؟
هانیه وفایی عفت پناه
2 سال پیش
با سخت شدن دیواره ی سرخرگ تاجی رگ بسته میشه؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
بله یکی از دلایل بسته شدن رگ ها میتونه باشه
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
ولی چون به تعریف تصلب شرایین در کتاب اشاره ای نشده،نیاز نیست وارد جزئیاتش بشید
عسل بیجنوند
2 سال پیش
یسوال مگه سمت چپ خون روشن نداره پس چرا دریچه دولختی داخل جزوه نوشته در تماس با خون تیره ؟
(1)
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
اشتباه نوشته اگر این جمله رو نوشته اطلاع بدید به پشتیبانی
M e
2 سال پیش
مگه سیاهرگ زیرین از پایین وارد دهلیز راست نمیشه؟؟؟
فاطمه یوسفوند
2 سال پیش
بله ولی دهلیز جز بالای قلب محسوب میشه
(1)
زینب مقدم
2 سال پیش
خود دهلیز بالاست
(1)
محمدرضا حسنی
2 سال پیش
کدوم دریچه رو باید بالاترین در نظر بگیریم؟
زینب مقدم
2 سال پیش
دقیقه چند ؟
محمدرضا حسنی
2 سال پیش
@زینب مقدم 27
زینب مقدم
2 سال پیش
@محمدرضا حسنی دریچه سینی سرخرگ ششی
نادیا گودرزی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
عرض کردم که بله طناب هایی از جنس بافت پیوندی،لت های دریچه رو به دیواره بطن متصل میکنن ولی باز متوجه نشدم دقیقا سوالتون چیه