= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
الان دقیقا چرا تو این سوال V_a کردیم ولی تو مثال قبلش ۳۶:۴۸, V_(_a)کردیم ؟ مگه این دو تا شرایطشون که فرق نداشت
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
در ویس توضیح دادم
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام واقعا این قسمت رو متوجه نمیشم لطفا توضیح بدین ممنون میشم الان یعنی از خودمون یه منفی دیگه بغل شتاب میزاریم؟
محدثه باشتنی
4 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنونم کامل متوجه شدم با اینکه ما به علاوه گذاشتیم ولی علامت شتاب که تعیین میکنه کم شه یا زیاد خیلی خوب توضیح دادین
محمد صادق بهرمند
1 ماه پیش
توی این سوال چرا قدرمطلق ن؟
نازنین حیدری
1 ماه پیش
سلام خسته نباشی چون قدر مطلق گرفتن ازش برای مسافته ( مسافت نمیتونه منفی باشه چون در واقع طول مسیر حرکته که طول هیچ وقت منفی نمیتونه باشه) اما جابه جایی میتونه مثبت منفی و صفر باشه ، قبوله
جواد شهبازی
5 ماه پیش
من با روش تستی استاد تست زدم ، تقریبا برای ۶۰ درصد تست ها جواب نمیده !!!
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر ابهامی وجود داشت سوال کنید ریپلای نباشه 🌷
. رحیمی
1 هفته پیش
ببین فرمولش منطقیه البته اینکه درسته یا نه رو خودمم نمیدونم ولی اگه در حلش در دلتا tضرب نکرد یه مثالو مثلا ببین شاید به خاطر این باشه ؟
زینب مقدم
5 ماه پیش
خیلی ممنون 🙌
Ayla ....
6 ماه پیش
چرا استاد اومد اینجا که سرعت صفر شد بازه بندی کرد این کارو هم برا تندی وهم برا سرعت متوسط داریم؟
Ayla ....
6 ماه پیش
چرا استاد اینجا از فرمول دلتا ایکس نرفت و چرا لحظه ۳خود ۳ثانیه رو حساب میکنیم ولی اگه بگه در ثانیه سوم اینطوری میکنیم؟
مهدی رحمانی
6 ماه پیش
درود ببخشید برای جابه جایی اگه جدا نکنیم مشکلی هست؟ چون من داخل این سوال تفکیک نکردم و جوابم درست بود
آموزش ویدیویی حرکت با شتاب ثابت(1) برنامه مطالعاتی دوازدهم دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷