= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Amir Hossein J
6 ماه پیش
سلام الان در این قسمت منظور استاد این بود که تا وقتی که روی Zn خط نیوفتاده محافظت فیزیکی میکنه یعنی اکسید میشه و میچسبه روی خودش اما وقتی روی Zn خط میوفته حفاظت کاتدی شروع میشه یعنی خورده میشه و از جرمش کم میشه درسته؟
محمد مهدی عطایی
5 ماه پیش
اری
رزا رضای موذن
1 سال پیش
احیانا توی این گزینه zn نباید مناسب تر از mg باشه؟ چون درسته که منیزیم کاهندگیش بیشتره ولی بالاخره خورده میشه و از بین میره و هرچند وقت یبار باید تمدید بشه ولی روی اصلا خورده نمیشه و و با هربار اکسایش لایه محافظ به وجود میاره پس بنظرم مناسب تره
سبحان پرهوده
1 سال پیش
سلام لطفا بگید که چرا در سلول سوختی اکسیطزن هیدروزن چرا یون مبادله کننده غشا الکترولیته میشه اصلا اصولی به من بگید که تعریف الکترولیت چیه
سبحان پرهوده
1 سال پیش
کی میخواین جواب سوال منو بدین
سبحان پرهوده
1 سال پیش
الکترولیت یعنی رساناییش به وسیله یون ها انجام شه اینجا اب چرا الکترولیت محسوب میشه
سبحان پرهوده
1 سال پیش
اون رطوبتی که با O2 واکنش داده رو اوکی اون قطره اب از کجا اومد یعنی اگه قطره اب و رطوبت روی اهن نباشه اصلا زنگ نمیزنه لطفا بگید
سبحان پرهوده
1 سال پیش
لطفا سوال منو جواب بدید الان نیاز دارم نه 1 هفته دیگه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
💙
سبحان پرهوده
1 سال پیش
یعنی اینکه اهن فقط در مجاورت اب خورده میشه و اکسیزن به تنهایی نمیتونه این کارو انجام بده
سبحان پرهوده
1 سال پیش
نکنه این اب همون رطوبته
دنیا قریبی راد
1 سال پیش
سلام کاش زودتر تستای 1400بع بعد روهم بذارین..
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام به پشتیبانی اطلاع بدین لطفا پیگیری میکنن♥️
فاطمه حسن زاده
1 سال پیش
سلام در مورد ب ، یعنی واکنش اکسایش در سطح آهن رخ میده و واکنش کاهش در سطح قلع ؟
سیدسجاد موسوی سیج
1 سال پیش
سلام توی این تست دو مورد اول خیلی غلطن چطوری کتاب تست گفته درستن ؟ نیم واکنش کاتدی که تو حلبی اتفاق می افته کاملا با نیم واکنش کاتدی سلول سوختی فرق داره مورد اولش هم مگه آب و اکسیژن کاتد نبودن چرا گفته قلع ؟
-= اسمی
1 سال پیش
سلام در حلبی اون چیزی که الکتترون از دست میده اکسایش پیدا میکنه و کاهنده و در نتیجه انده اینجا هم چون اهن الکترون از دست داده پس میشه اند ما همین .
عمران توزنده جانی
1 سال پیش
گزینه ب چرا غلطه؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
چک کنید اینجا رو خانم مقدم توضیح دادن 🌷 https://emrooz.ir/cbgstbc-45193?comment_id=466736#comment-466736
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
برای مورد ب خوب در ساخت حلبی از قلع استفاده میکنیم که در سری الکترو شیمیایی بالا تر از آهنه پس چرا استاد گفتن باید پایین تر از آهن باشه؟
آموزش ویدیویی خوردگی و حفاظت کاتدی برنامه مطالعاتی دوازدهم دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
محدثه باشتنی
1 هفته پیش
سلام وقت بخیر برای گزینه ه قسمتی که میگه(تشکیل مولکول هیدروژن محلول در آب ....)با توجه به جدول پتانسیل کاهشی ما مولکول هیدروژن که منظورش H2هست محلول در آب نیست حالت گازی داره پس غلط بودنش اینکه حالت فیزیکی H2رو اشتباه جمله بیان کرده