= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Beni 🖤
2 ماه پیش
سلام من توی درسنامه خوندم گسیل پرتوی گاما هسته رو به حالت پایدار برمیگردونه ایا بقیه پرتو ها هم ممکن هست اینکارو بکنن؟ و اینکه ممکن هست گاما هم هسته رو پایدار نکنه؟
ادا بافقی
2 ماه پیش
سلام ببخشید هلیوم از کجا اومد اصلا واسه چی از هلیوم استفاده کرد؟
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
سلام ذره آلفا همون هسته اتم هلیم هست
A S
1 سال پیش
سلام اینجا چرا هلیوم ضریب ۳ داره از کجا آمد این ضریب
A S
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی متوجه شدم ممنون
ایدا کریم پورفرد
1 سال پیش
سلام میشه واپاشی بتای مثبت را که پروتون به نوترون و پوزیترون تبدیل میشه هم ساده تر توضیح بدین ؟
ایدا کریم پورفرد
1 سال پیش
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه میشه نکته ای که میگه الکترون های گسیل شده در واپاشی بتا در هسته مادر وجود نداره و همچنین یکی از الکترون های مداری اتم نیست را توضیح بدید که خب این الکترون گسیل شده پس از کجا امده؟
zahra 🤍🩺
1 سال پیش
ببخشید سوالات پرتوزایی همه یک تیپ حل میشن درسته راه حل تستی و تشریحیشون متفاوت نیس؟!
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام همین راهو دارن چون حلشون طولانی نیست تستی و تشریحیش یکسانه
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
نمیتونیم بگیم تو واپاشی بتای منفی هسته دختر بار مثبت میگیره؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
خیر
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
سلام اقای رشادی پایین تر ویستون رو گوش کردم ولی باز یکم نامفهومه برام اینکه تو واپاشی بتای منفی نوترون تبدیل میشه به الکترون و پروتون یعنی چی؟ یعنی به ازای ازاد شدن یه بار منفی ..بار مثبت یکی زیاد میشه و واسه اینکه عدد جرمی ثابت بمونه یکی از تعداد نوترون ها کم میشه؟ منظورتون از تبدیل شدن این بود؟
BTMN
1 سال پیش
گزینه ۴ رو بیشتر توضیح میدین بنظرم درسته چرا غلط شد؟
.Armita .
1 سال پیش
جمله درواقع به این صورت باید نوشته میشد:هنگام گسیل گاما،پوزیترون و الکترون،بار هسته ثابت میماند ابن جمله فقط برای گاما صدق میکنه نه پوزیترون و الکترون
آموزش ویدیویی پرتوزایی برنامه مطالعاتی دوازدهم دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام احتمالا اشتباه تایپیه