امیرمهدی باغستانی
9 ماه پیش
سلام وقت بخیر ی سوال داشتم چرا استاد نقطه ای رو که در نظر میگیرن مبدا هست شاید مبدا نباشه ؟
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
سمت چپی رو چطوری ساده کرد ... واقعا روش ساده کردن استاد رو نمیفهمم
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نباشه که البته یک مقدار برای ایکس محاسبه شد
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
از کجا فهمید عرض از مبداش انقدر میشه
محمدحسین عامری
4 ماه پیش
سوال خوبی بود
محمد طاها خزاعی پور
1 ماه پیش
وقتی به جای ایکس صفر بزاری عرض از مبدا به دست میاد
محمد بیداد
1 سال پیش
سلام در تست 9 یادبگیریم1 راس سهمی رو به ما داده و دهانه سهمی چهار برابر فاصله راس سهمی تا کانون ان است در این سوال راس تا کانون فاصله اش 1 است پس باید دهانه سهمی که محور ایکس ها رو قطع میکنه 4 باشه یعنی ریشه های تابع 1- و 5- باشد که این طورنیست
asma asghari16
1 سال پیش
ببخشید در راستای محور xگفت نبایدمگه yهارو جابجا کنیم؟تو سوال های قبل اینطوری بود اخه
لعیا براتی
1 سال پیش
تست ۳ و ۴ و ۵ و ۶ پس کجاست؟؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
در باکس اول از همین مبحث قرار داره اگر براتون ناقصی داره،به پشتیبانی بگید لینکش رو براتون میفرستن اگر هم جزوه ناقصی داره،بازم به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
نازنین قبادزاده
1 سال پیش
نمیشد به جای فیثاغورث از فاصه دو نقطه از هم بریم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
از اون روش هم میشه
حسین سعادت یار
1 سال پیش
مگه رادیکال x+5 نباید اینجا پنج واحد بره سمت چپ درسته تو صورت سوال گفته 6 واحد بره راست ولی هرجور حساب میکنی x برعکس کار میکنه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
متوجه منظورتون نشدم نمودار x-1 رو باید بعد از قرینه کردن ۶ واحد منتقل کنی به راست
حسین سعادت یار
1 سال پیش
@نرگس مهدوی درسته، ولی ضابطه یه چیز دیگه میگه خب x+5 یعنی 5 واحد سمت چپ بره کاری به صورت سوال ندارم. یعنی صورت سوال با ضابطه انگار برعکس همن
نرگس عالیپور
1 سال پیش
سلام چرا ویدئو تست ۳تا۶ نیست
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26444 تست ۳
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26445 تست۴
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26446 تست ۵
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-26448 تست۶
امیرحسین ad
1 سال پیش
سلام خسته نباشید خواستم بگم دمتون گرم که اینقدر استاد و عوامل از جون و دل مایه میزارین ازتون ازته قلبم ممنونم 🙂💚💚
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام لطف داری عزیزم خیلی ممنونیم 💙
مهسا کاظمی
1 سال پیش
من اول مثبت چهار رو روی ایکس اعمال کردم که چهار تا بردم سمت چپ بعد منفی رو و ایکس هارو نسبت به محور وای قرینه کردم و در اخر هم دو واحد بردم بالا ولی جوابم شد گزینه ی اول اشتباه میکنم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام بخاطر منفی که پشت ایکس هست، نمیتونی اول مثبت چهار رو اعمال کنی و اول باید از یه منفی فاکتور بگیری
ستایش رضایی
1 سال پیش
سلام تو این تست میتونیم از طریق شیب و تانژانت aرو بدست بیاریم ؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام میتونی راه حلت رو بفرستی؟
مینا علی عباسی
1 سال پیش
دقیقه1:1 اون قسمت اول تجزیه اتحاد رو متوجه نمیشم ک آخرش چجوری متوجه شیم بیرون پرانتز چی کم و زیاد کنیم، این خیلی برام سخته😮💨
آموزش ویدیویی تست های انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه برنامه مطالعاتی 150 روزه هفته 6 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷