اجزای مغز(قسمت1)
`01:31
تست های انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:40
1 تمرین
تست برایند میدان الکتریکی (2)
`01:00
تبدیل نمودارهای sin x و cos x
`00:49
1 تمرین
تست برایند میدان الکتریکی (3) + ویژگی های خطوط میدان الکتریکی
`02:06
2 تمرین
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
وحید طالبی اذر
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
سایدا داربیان
دوازدهم تجربی - ایلام
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهسا مقدم
دوازدهم تجربی - زنجان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
محمدجواد ظهیری اصل
دوازدهم تجربی - خوزستان
محدثه ملکرییسی
فارغ التحصیل تجربی - سیستان و بلوچستان
فائزه خلیلی
دهم تجربی - آذربایجان شرقی
وحید طالبی اذر
فارغ التحصیل تجربی - آذربایجان غربی
فاطمه رضائیان
دوازدهم تجربی - اردبیل
سایدا داربیان
دوازدهم تجربی - ایلام
سمیه بویه زار
فارغ التحصیل تجربی - تهران
زهرا رجبی
فارغ التحصیل تجربی - تهران
مهسا مقدم
دوازدهم تجربی - زنجان
خانم نجفی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
اجزای مغز(قسمت1)
`01:31
تست های انتقال،انبساط(انقباض)،قرینه
`00:40
1 تمرین
تست برایند میدان الکتریکی (2)
`01:00
تبدیل نمودارهای sin x و cos x
`00:49
1 تمرین
تست برایند میدان الکتریکی (3) + ویژگی های خطوط میدان الکتریکی
`02:06
2 تمرین
سوالات دیگران
(3)
فاطمه شهراپور
11 ماه پیش
0:0:43
سمت چپی رو چطوری ساده کرد ... واقعا روش ساده کردن استاد رو نمیفهمم
کپی لینک
سارا احمدی
1 سال پیش
سلام ببخشید جواب تستهای تمرین یاد بگیریم رو نداریم
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام تمرین یادبگیریم خودش پاسخنامه داره هر سوالی رو که جواب میدید،پاسخنامه تشریحیش براتون نمایش داده میشه
کپی لینک
سید مهدی میرمعصومی
2 سال پیش
سلام سوال آخر جزوه همین مبحث که برای دی داخل ۴۰۱ هست رو میشه توضیح بدین؟
کپی لینک
علی حسن وند
2 سال پیش
سلام ویدیو سوال اخر https://emrooz.ir/courses/252/9123/65357
(1)
کپی لینک
شیوا فتحی
2 سال پیش
@علی حسن وند سلام باز نمیشه
(1)
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نباشه که البته یک مقدار برای ایکس محاسبه شد