تست های معادله و نمودار نوسانگر

5/5
(1 رای)

4 اردیبهشت

اکسترمم نسبی
اکسترمم نسبی

`00:43

تست اکسترمم نسبی (۱)
تست اکسترمم نسبی (۱)

`00:45

عوامل برهم زننده ی تعادل (شارش، آمیزش غیر تصادفی، انتخاب طبیعی)
عوامل برهم زننده ی تعادل (شارش، آمیزش غیر تصادفی، انتخاب طبیعی)

`01:27

 تست های معادله و نمودار نوسانگر
تست های معادله و نمودار نوسانگر

`01:32

1 تمرین

تداوم گوناگونی در جمعیت ها
تداوم گوناگونی در جمعیت ها

`01:21

سوالات دیگران

سلام من نفهمیدم این T/6و T/8 و... ازکجا اومد قاعده خاصی داره یا چی از کجا اوردیم اونارو

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام من متوجه نشدم T/12وT/6 از کجا اومد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی خب شما درست میگید ولی خود صورت سوال نوشته این فاصله ها برابره

@حسین سعادت یار لطفاً هر سوالی دارید مجدد در یک کامنت مجزا مطرح کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

3 ماه پیش

لقمه رو خیلی تاب دادن فقط تی چهارم نمودار این شرط داره تی هم که چهاره پس گزینه یک

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

دقیقا

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

3 ماه پیش

خیلی گنگ و بد بود

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

3 ماه پیش

اصن چرا باید برگرده چرا از نقطه تعادل به دامنه که تی چهارمه مستقیم نمیره؟

نگه اسناد نگفت باید در t2 در مرکز قرار بگیره ‌ چرا پس تو نمودار آخر خط ها تو دامنه افتاد؟

Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

3 ماه پیش

سلام.ازهمون اول میگفتیم مسافت چهار برابر دامنس و مشخصه دامنه چهاره در چهار ضرب میکنیم میشه شانزده درسته؟

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر برای علامت شتات فقط از روی نمودار میشه تشخیص داد ؟ الان وقتی ما میریم به سمت دامنه ها شتاب بیشینه میشه چرا باید از روی نمودار بگیم منفی

سلام کلا 4 تا حالته به نظرم حفظ کن.

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

4 ماه پیش

سلام من متوجه نمیشم. مگه فاصله اوسی و اودی و بی دی یکی نیست؟ پس چرا یکی شده تی دوازدهم یکی تی ششم؟

سلام بله شما درست میگید اما فاصله C تا D رو T/6 گرفته چون سوال مدت زمان این فاصله به مدت زمان فاصله DB خواسته

چرا تقسیم بر 2 کرد؟

چرای برای محاسبه تندی به جای 3/4 1/2رو گذاشته که تناوبه

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

این فرمول دیگ چیع

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

برای منم سواله

ببخشید این تست رو میشد دلتاtرو حساب کنیم و داخل معادله قرار دهیم که مکان منفی ۲ سانتی متر میداد و برای تندی متوسط مسافت مهمه و از دامنه یعنی ۲سانتی متر تا منفی ۲ سانتی. ۴ سانتی متر فاصله هست بعدش به دلتاtتقسیم کنیم جواب همین به دست میومد

چرا شد ۱ ثانیه خیلی گیج کنندس

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

t2.رو توضیح میدید. چرا ۲پی. خنثی شد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

آموزش ویدیویی تست های معادله و نمودار نوسانگر برنامه مطالعاتی 120 روزه هفته 9 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز