تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای

5/5
(2 رای)

31 تیر

تست فصل2 (درس1)
تست فصل2 (درس1)

`01:12

تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای
تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای

`00:59

1 تمرین

فشار ناشی از مایعات
فشار ناشی از مایعات

`00:50

آشنایی با ترکیب های یونی
آشنایی با ترکیب های یونی

`00:44

تست فصل اول
تست فصل اول

`00:42

1 تمرین

ساختار روده باریک و روده بزرگ
ساختار روده باریک و روده بزرگ

`01:14

تعیین علامت عبارات گویا
تعیین علامت عبارات گویا

`00:40

1 تمرین

تست فشار ناشی از مایعات
تست فشار ناشی از مایعات

`01:20

1 تمرین

50 ساعت تدریس کاملا رایگان زیست برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران

ببخشید خب دلتا صفر شد پس یک ریشه داریم این Mمثبت 1 وM-7 مساوی 9 از کجا امد و اینکه 9 میبریم انور چه جوری میشه 16

زهرا عتبی | آکادمی امروز

زهرا عتبی

2 سال پیش

..

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

2 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@زهرا عتبی از اونجا که 9 رو میاریم بع این طرف معادله میشه توضیح بدید منفی 16 و منفی 6 چجوری شد ؟؟؟؟

@هادی ناموری سلام و درود منفی ۱۶ که مشخصه حاصل منفی ۷ و منفی ۹ هست اما اون منفی 7m رو اشتباه نوشتن از اول باید همون منفی 6m نوشته میشد

هلیا پولکی | آکادمی امروز

هلیا پولکی

2 سال پیش

@سجاد اسماعیلی سلام میشه بگین اون منفی 9 از کجا اومده؟ مگ از اتحاد جمله مشترک حلش نکردن؟

سیما بادست  | آکادمی امروز

سیما بادست

2 سال پیش

@نرگس رحیمی سلام میشه قسمتی که اون جدولو میکشیم توضیحش بدید برام خیلی مشکل ندارم با ریشه پیدا کردنشون

@هلیا پولکی عدد 9 که اونور تساوی بود رو آوردن این سمت و با عدد ثابتی که از اتحاد جمله مشترک بدست اومده بود جمع کردن .

@سیما بادست کدوم قسمت جدول ؟

@هلیا پولکی سلام وقت بخیر مثل اینکه طرفین رو بر ۴ تقسیم کرده تا اون چهار از بین بره و ۳۶ هم تقسیم بر۴ ۹میشه وازاونجا اومده

@هلیا پولکی سلام همه شمایی که علامتارو اشتباه بدست اوردین بخاطر اینه که ۹ رو با ۷ جمع کردین وقتی عبارت مساوی صفر بوده اما باید بدونین که طبق قانون اولویت ها که سال هفتم خوندیم اولویت از چپ به راسته

محسن لطفی | آکادمی امروز

محسن لطفی

10 ماه پیش

@هلیا پولکی ممنون عسیسم همین سوال من بود

@نرگس رحیمی ممنون از توضیح خوبتون منم واقعا نفهمیدم چی شد

3^(x-2) ریشه آن میشه 2 درسته؟ بعد به درجه سه ها هم میگیم ریشه مضاعف ؟

مطهره رضایی | آکادمی امروز

مطهره رضایی

2 هفته پیش

جواب به صورت صوتی یا تصویری می باشد:)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

مطهره رضایی | آکادمی امروز

مطهره رضایی

1 هفته پیش

@سید محمد متین رشادی آها ممنونم ازتون متوجه شدم مرسی🙏🏻

مطهره رضایی | آکادمی امروز

مطهره رضایی

3 هفته پیش

میگم من چی یادگرفتیم رو متوجه نشدم چی میشه توضیح بدین ممنون میشم🙏🏻🌹🥲

از کجا بفهمیم ریشه عبارت مضاعفه؟؟؟ همه توان های زوج مضاعف و همه توان های فرد ریشه عادیه؟؟؟

چرا m رو با این روش به دست اوردن؟ متوجه مدل حلشون شدم ولی نفهمیدم چرا از این راه حل؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از کجا تشخیص بدم

هستی کریمی | آکادمی امروز

هستی کریمی

1 ماه پیش

و سوال ۱۲و ۱۴ این صفحه رو

هستی کریمی | آکادمی امروز

هستی کریمی

1 ماه پیش

سلام جواب این سوال رو اگه کسی می‌دونه برام توضیح میده ممنونم

میشد از با راه تستی از گذینه ها هم رفت

سلام وقت بخیر لطفاً توی این دقیقه برام توضیح بدین مگه استاد نگفت قدر مطلق هر چیزی میشه مثبت، چرا دقیقا تو این لحظه استاد |m+۱| با ۱-»m حساب کرد شد m-۱- بزرگتر از ۴. چجوری حساب کرد من اصلا متوجه نشدم

اینجا خیلی راحت تر میتونستیم ریشه هارو جایگذاری کنیم تو عبارت و با یه دستگاه دومعادله دومجهول بدست بیاریم مقادیر a و b رو

مگه ریشه هارو داریم

چرا ۹ شد و اینکه چرا چهار رو در پرانتز ضرب نکرد

سلام اونجا 6 به توان 2 میشه 36 و بردش طرف دیگه معادله که میشه 36- به منفی 4 رو هم برد طرف دیگه معادله که تقسیم صورت گرفت و منفی 36 تقسیم منفی 4 میشه 9

معادله چطوری شد؟!

چرا جواب این سوال نمیشه m<_1 و میشع m<_۵ خب از ما مقدار m رو خواسته و همون اول ام مقدار m مشخص شد؟

آموزش ویدیویی تعیین علامت عبارات چندجمله‌ای برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 2 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز