= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مبینا پناهی
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر من وقتی 2 رو جای گزاری میکنم جواب m رو 2 به دست میارم !میشه لطفا با جای گزاری 2 هم سوالو حل کنید
@سجاد اسماعیلی ببخشید چرا اینجا 16 شد؟ مگه چهار رو ضرب در 2 نکردیم؟
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
@................ ........................ سلام و درود بله اشتباه نوشتم باید میشد ۸ و پاسخ هم میشه یا صفر یا ۲ که فقط صفر مورد قبوله
مبینا فیض الهی
2 هفته پیش
دقیقه ۲ استاد میگن برای صورت از یه منفی فاکتور میگیریم بعد علامت های داخل پارانتز هم منفی میشه منظورم اینه منفی رو به داخل اثر دادن ؟
مبینا فیض الهی
3 هفته پیش
سلام وقتتون بخیر اینجا استاد از منفی فاکتور گرفتن بعد منفی رو به داخل پارانتز اثر دادن
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام کدوم قسمت؟ لطفاً تایم مشخص کنید و مجدد سوالتون رو کامل و واضح بپرسید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه صوفی
1 ماه پیش
من تست دوم رو از راه عادیش حل کردم و بین جواب ها اشتراک گرفتم ولی هیچ کدوم از این گزینه ها نشد جوابم شد منفی بی نهایت تا منفی 6 باز اجتماع 4 باز تا مثبت بی نهایت
نگین موسوی
2 ماه پیش
سلام ب علامت xدر صورت توجه نکردین ک منفی هس و خونه اول از سمت راست منفی میشه ولی در کل جواب درسته
نگین موسوی
2 ماه پیش
با تعیین علامتی ک انجام دادی بین ۳ و ۳_ علامت منفی میشه یعنی نامعادله در اون بازه منفی میشه یعنی xهای بزرگتر از سه و کوچکتر از منفی ۳ نامعادله رو منفی میکنه جواب گزینه ۱ هس
الهه پیران
6 ماه پیش
نمی تونستیم اول طرفین وسطین کنیم ؟
BTMN
5 ماه پیش
نه نمیشه زمانی میتونیم این کارو کنیم که مخرج همواره مثبت یا منفی باشه که اینجا نیست
اسما رمضانی
6 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر باید از کجا بفهمیم ک مخرج همواره مثبت هست یا همواره منفی یا اصلا یکی از این دو حالت نیست برای طرفین و وسطین کردن؟
محمدحافظ تهی دست
1 ماه پیش
به جای x عدد منفی هم بزاری مخرجت منفی نشه نکته: اگر x2. (x به توان دو) باشد اگر پشت x منفی هم باش کل x ما مثبت است و بایستی به بعد چند جمله ای ها نگاه کنی
حیدر مالداری
7 ماه پیش
من با روش فرمول به همین جواب استاد می رسم ولی با رسم تابع چچن مجانب افقی y=2 هست همواره نمودار پایین تر از ۳ هست و جواب میشه x های بزرگتر از ۴ یعنی گزینه ۳
سهیل مقتدر
3 ماه پیش
خط y=3 و y=1 رو باید تو شکل رسم کنی و بعد چون بینشون مثلا عدد ۲ داخل نامعادله صدق نمیکنه پس بالا و پایین خط های ۱ و ۳ قابل قبوله
راضیه شیخان
8 ماه پیش
تو روش دوم دقیقه ۷ طرفین وسطین کردند در حالی که ما مطمئن نیستیم مخرج همواره درسته تو ضیح میدید
بیتا قنبری
6 ماه پیش
برای تعیین علامت کردن نمیتونیم طرفین وسطین کنیم چون ممکن علامت نامعادله عوض شه ولی برای بدست آوردن نقاط برخورد مشکلی نداره
مهراوه محمودآبادی
9 ماه پیش
درود وقتتون بخیر میخواستم بدونم کی علامت نامعادله عوض میشود کی بزرگتر یا کوچکترش برعکس میشه
آموزش ویدیویی نامعادلات چندجمله ای و گویا برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 2 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سجاد اسماعیلی
3 سال پیش
پاسخ بصورت عکس قرار گرفت.