اسیدها و استرها

20 شهریور

چرخه یاخته ای (اینترفاز ، تقسیم) + تست ها (قسمت اول)
چرخه یاخته ای (اینترفاز ، تقسیم) + تست ها (قسمت اول)

`01:36

1 تمرین

تست ها (قسمت دوم)
تست ها (قسمت دوم)

`01:04

 عوامل موثر روی سرعت
عوامل موثر روی سرعت

`00:39

1 تمرین

 تست مسائل توان مصرفی مقاومت (2)
تست مسائل توان مصرفی مقاومت (2)

`01:13

1 تمرین

 مفهوم توان در باتری + مسائل توان در باتری(قسمت1)
مفهوم توان در باتری + مسائل توان در باتری(قسمت1)

`00:49

 مسائل توان در باتری(قسمت 2)
مسائل توان در باتری(قسمت 2)

`02:02

1 تمرین

 اسیدها و استرها
اسیدها و استرها

`01:03

1 تمرین

دوک تقسیم
دوک تقسیم

`00:28

میتوز
میتوز

`01:23

1 تمرین

سوالات دیگران

اسم این ترکیب متیل بوتانوات نیست؟

حق با شماست حواسشون نبود اشتباه نوشتن

متین عابدی | آکادمی امروز

متین عابدی

1 ماه پیش

از کجا باید بفهمیم کربن با اکسیژن پیوند دوگانه دارد

کدوم قسمت سوال؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

متین عابدی | آکادمی امروز

متین عابدی

1 ماه پیش

سوال الف مگه گروه استری COOH نیست پس H کجاست

گروه عاملی استری، هیدروژن نداره

Hos _ | آکادمی امروز

Hos _

2 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر دو گروه عاملی نمیتونند کنار هم باشند؟؟ مثلا در مورد این ترکیب میشه اینجوری نگاه کرد که اون قسمتی که استاد گفتند استر هست اینجوری در نظر داشت که یک اتر متصل به کتون هست؟؟؟

یحیی تهامی | آکادمی امروز

یحیی تهامی

3 ماه پیش

سلام در دقیقه 5.42 که استاد اتان دی اوییک اسید یا همون اگزالیک اسید رو معرفی میکه مگه این ترکیب داخل ایا می دانید صفحه 115 کتاب درسی نیست پس چرا استاد معرفیش میکنه

چرا من متوجه حرفای استاد نمیشم

الهه پیران | آکادمی امروز

الهه پیران

4 ماه پیش

سوال رو اشتباه حل کردن تعداد اتم های هیدروژن 14 تاست و 14 تقسیم بر 132 تقریبا میشه 0.106

این میشه الکلش: متانول و اسیدش بوتانوئیک اسید؟

چرا استاد در اتیل بوتانوات Oنزدیک به اتیل رو دورش دایره کشیدن و جزع بوتانوات قرارش دادن ولی در اتیل هپتانوان O نزدیک به اتیل را در دایره ای که کشیدن قرار ندادن!؟ نکته خاصی داره!؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

@زینب مقدم خیلی ممنونمم🌹

متیل اتانوات فرمولش اشتباهه میشه متیل بوتانوات دقیقه 17:00

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

8 ماه پیش

سلام بله استاد حواسشون نبود

سلام وقت بخیر ی سوال داشتم چرا استاد اینجا برای اکسیژن منفی گذاشت وقتی H جدا شد؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

؟؟؟؟؟

توی این اسید های تک عاملی که می‌خونیم ، گروه عاملی کربوکسیل (COOH) هست که بخش قطبیه و اصلا بخاطر همین کربوکسیل هست که بهش میگیم کربوکسیل گروه هیدروکسیله هم برای الکل هاست که این هیدروکسیل هم قطبیه اگر احیانا یه روزی ترکیبی دیدید که هر دو گروه عاملی رو داشت، خب هر دو تاشون قطبی هستن

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گیج شدم

سلام و احترام گزینه الف رو میشه توضیح بدید؟🌿⚡

کاردو نصری | آکادمی امروز

کاردو نصری

1 سال پیش

سلام ، دقیقه ۱۹:۲۰ استاد میگن که الکل H از دست داده و اسید OH ! ولی من فکر میکنم که داره اشتباه میکنه ! چون H واسه اسید بود و OH مال الکل بود ! درسته !؟🤔🧐 یا من دارم اشتباه میکنم !؟🤔 لطفاً راهنمایی کنید ❤️🙏

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

آموزش ویدیویی اسیدها و استرها برنامه جمع بندی دهم و یازدهم (پایه) هفته 9 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز